کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در محافل سیاسی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

فرماندار لنده معاون سیاسی استاندار می‌شود؟ جلال دانش: طرح این موضوع برای تخریب بنده است

17 ارديبهشت 1402 ساعت 21:18

هر چند بحث‌هایی مبنی بر طرح جلال دانش برای گزینه معاونت سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده است، اما وی آن را تکذیب می‌کند. 


هر چند بحث‌هایی مبنی بر طرح جلال دانش برای گزینه معاونت سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده است، اما وی آن را تکذیب می‌کند. 
به گزارش کبنا، روزهای اخیر در فضای مجازی و محافل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد بحثی مطرح شده است مبنی بر این‌که قرار است با رفتن سید جواد هاشمی مهر از معاونت سیاسی استانداری، جلال دانش _فرماندار شهرستان لنده_ جانشین او شود.
برای پیگیری بیشتر این موضوع با جلال دانش گفت‌وگویی داشتیم که این موضوع را تکذیب کرد.
فرماندار لنده عنوان کرد: این موضوع را باید از دفتر استاندار بپرسید؛ چرا که خودم بی‌اطلاع هستم و من هم آن را در بعضی از محافل شنیده‌ام.
دانش با تأکید بر این‌که خودم نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظری بکنم، گفت: من آن را تکدیب می‌کنم، چون نمی‌دانم قرار است چه تصمیمی در بالادست بگیرند.
در ادامه در خصوص حواشی پیرامون وضعیت استخدامی‌اش از او پرسیدیم که پاسخ داد: ما از نظر قانونی برای این موضوع مشکلی نداریم و استخدام هستیم.
وی افزود: قبلا هم چنین بحث‌هایی مطرح شد؛ چون شناختی از ما نداشتند. شش هفت سال به‌صورت قراردادی کارمند نفت بودم. اما از آنجا تسویه کردم و به حوزه وزارت کشور آمدم.
دانش تأکید کرد: طرح موضوعی همچون معاونت سیاسی استاندار برای بنده ممکن است بیشتر برای تخریب بنده باشد؛ چرا که تاکنون هیچ چیزی در این مورد به من گفته نشده است.
گفتنی است گاهی اوقات بازار چنین شایعاتی در کهگیلویه و بویراحمد داغ می‌شود و ممکن است طرح جلال دانش به عنوان گزینه معاونت سیاسی، از این دست شایعات برای تخریب او باشد.


کد مطلب: 462052

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462052/فرماندار-لنده-معاون-سیاسی-استاندار-می-شود-جلال-دانش-طرح-این-موضوع-تخریب-بنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1