کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدیدهایِ سرزده بخشدار کبگیان از روستاها ادامه دارد

بررسی مشکلات روستاهای کلگه جلیل، چشمه چنار و دره گودرزی بخش کبگیان

13 ارديبهشت 1402 ساعت 6:00

مسائل و مشکلات روستاهای کلگه جلیل، چشمه چنار و دره گودرزی بخش کبگیان در بازدید سرزده محسنی فر، بخشدار این بخش بررسی شد.


مسائل و مشکلات روستاهای کلگه جلیل، چشمه چنار و دره گودرزی بخش کبگیان در بازدید سرزده محسنی فر، بخشدار این بخش بررسی شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی بخشداری کبگیان، در بازدیدهای سرزده بخشدار کبگیان از روستاهای بخش این بار روستاهای کلگه جلیل، دره گودرزی و چشمه چنار مورد بازدید قرار گرفتند.
در این بازدید که باحضورِ اَبوطالبِ مُحسنی فر بخشدار وَ باهمراهیِ شجاعی شورای روستا، و اهالی روستاهای مذکور انجام شد، به بررسی مسائل و مشکلاتی من جمله تامین آب شرب، زیرسازی معابر داخلی روستا، آنتِـن دَهی و اینتِرنِت تلفن هَمـراه، روشنائی معابر، مبحث اجرای طرح هادی روستایی، و همچنین مشکلات تامین آب کشاورزی از سد چیتاب، پرداخته شد.
بخشدارِ کبگیان در دیدار با مردم روستاهای مَـذکُور با اشاره به اینکه مردمان این خطه انسانهائی سخت کوش و تلاش گر هستند و باید مشکلات آنها را شنید، گفت: وظیفه مسئولان رفتن به بخش ها و روستاها و خدمت مردم رسیدن برای شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.
ابوطالب محسنی فر با اشاره به این مطلب که وظیفه ماست به دردِ دِل مردم گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم قدم بر داریم، تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه گر باشند و مدیران و مسئولان شهرستان و بخش هم وظیفه دارند پاسُخگوی این مطالبات باشند.
وَی تاکید کرد: دولت انقلابی ضمن توجه به عمران و آبادی، نگاه و توجه ویژه ای به موضوع اشتغال در روستاها دارد.
نَماینده ارشد دولت در کبگیان با اذعان به اینکه دهیاران بعنوان نماینده دولت در روستاها باید اِشراف کامل و حضور مناسب در روستا داشته باشند تصریح کرد: کبگیان با بیش از ۱۱۳روستا وپاره ده تنها ۱۴دهیاری دارد و روستاهایی امثال دره گودرزی چِشمه چِنار ،کَـلگَه جَلیل و حَومه جهت پیگیری وحل مشکلاتشان باید دهیاری داشته باشند.
وی افزود: اگر امثال ابن روستاها دهیاری داشته باشند، می توانند با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات استفاده کنند و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند. بخشدار کبگیان بررسی مسائل و مشکلاتی من جمله تامین آب شرب، ضعف در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، زیرسازی معابر داخلی، و روشنائی معابر و مبحث اجرای طرح هادی روستایی، و همچنین مشکلات تامین آب کشاورزی از سد چیتاب، را خروجی این بازدید جهت پیگیری ارجاع به مدیران مربوطه برشمرد و خاطرنشان کرد: مطالبه مهم و دغدغه اصلی این روستاها که میتواند با عنایت و نگاه ویژه مسئولان درصد بالایی از رضایت عمومی را در پی داشته باشد یکی آبرسانی زمینهای باغ و کشاورزی از سد پرآب چیتاب و دیگری مطالبه جاده ارتباطی چیتاب به این منطقه می باشد که در سفر اخیر اساندار و هیئت همراه نیزمطرح شد و انشالله در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان با اشاره به جمع بندی مشکلات این روستاها عنوان کرد: با توجه به مطرح شدن مشکلات روستاهای مذکور در جلسه کمیته برنامه ریزی اعتتبارات شهرستان مجددا هم از طرف بخشداری هم شورای روستاهای مذکور بررسی و پیگیری خواهد شد. 


----------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام


کد مطلب: 461862

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461862/بررسی-مشکلات-روستاهای-کلگه-جلیل-چشمه-چنار-دره-گودرزی-بخش-کبگیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1