کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

گلایه سیدناصر حسینی پور از بی توجهی مدیران کل به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

8 ارديبهشت 1402 ساعت 2:33

بی عدالتی در چینش مدیران کل موجب بی توجهی و کم توجهی به شهرستان ها و مناطق شده است، مدیران کلی که عموما با سفارش نمایندگان پست گرفته اند، به بقیه مناطق بی توجهی می کنند، و در واقع مردم منطقه را مورد بی توجهی قرار می دهند.


بی عدالتی در چینش مدیران کل موجب بی توجهی و کم توجهی به شهرستان ها و مناطق شده است، مدیران کلی که عموما با سفارش نمایندگان پست گرفته اند، به بقیه مناطق بی توجهی می کنند، و در واقع مردم منطقه را مورد بی توجهی قرار می دهند.
به گزارش کبنانیوز، سیدناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در نشست شورای اداری شهرستان گچساران از بی توجهی مدیران کل انتقاد کرد. حسینی پور در این جلسه گفت «کافی بود مدیران حتی یک صفحه به بنده گزارش می دادند که این بخش از مشکلات چگونه و کجا برطرف می شود، برخی مدیران کوتاهی می کنند، مدیران برای من بنویسند سهم شما به عنوان نماینده در حل این مشکل چگونه و یا چقدراست؟» بی توجهی مدیرانی که پست مدیریتی خود را مدیون این انقلاب و نظام هستند، به معنای سلیقه محوری و بی توجهی به فرامین رهبری است.
در دوره نمایندگی تاجگردون،گچساران و باشت وضعیت خوبی داشت، مدیران جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، اداره کل فرهنگ و ارشاد و دیگر ادارات با سفارش تاجگردون سر کار بودند و از همین رو مدیران کل از تاجگردون حرف شنوی داشتند، تاجگردون مدیران را بخاطر کم کاری مواخذه می کرد، و حتی در دوره ای رحیمی فرماندار گچساران گفته بود مدیران کل اگر به گچساران می آیند باید با هماهنگی او باشد.
مدیران کل پیش از حضور تاجگردون و در جلسات پروژه های عمرانی و ... می بایست از پروژه ها بازدید می کردند و در جریان کامل امور می بودند.
در دوره سید ناصر حسینی پور چند مدیر گچسارانی به عنوان مدیرکل در مرکز استان حضور پیدا کرده اند با این حال، عدالت چینش جغرافیایی رعایت نشده است، در دوره ای که دو سال گچساران و باشت از وجود نماینده محروم بود، دو نماینده دیگر در مرکز استان فعالیت زیادی داشتند و همین اتفاقات موجب محرومیت و پس رفت گچساران به ویژه در پروژه های عمرانی شد. سید ناصر حسینی پور نیز با وجود اینکه منتسب به جریان انقلابی است و ذوب در دولت انقلابی است، در مدت 2 سال گذشته آنچنان فعالیت و نفوذی در مرکز استان پیدا نکرد. یکی از مدیران گچسارانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بود که پیش از ریاست بر دانشگاه با فشار رسانه ها و حواشی زیادی مواجه شد، ولی در کمتر از یکسال و در سکوت رسانه ها تغییر کرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد همانطوری که همیشه بحث آن وجود داشته، تحت نفوذ طوایف و افراد و سیاسیون است و عدالت به معنای واقعی آن معنایی در میان سیاسیون نداشته است. با این حال دولت باید به این وضعیت رسیدگی بیشتری کند، استاندار، معاونت عمرانی و دیگر معاونان استاندار می بایست مدیران کل را موظف به همکاری با نمایندگان و مدیران شهرستانی کنند و به وضعیت کل استان به یک اندازه رسیدگی شود. اینکه مدیری خود را مدیون نماینده ای خاص بداند و به دیگر مناطق توجهی نکند، به معنای بی عدالتی است.


کد مطلب: 461657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461657/گلایه-سیدناصر-حسینی-پور-بی-توجهی-مدیران-کل-مناطق-مختلف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1