کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛

جریمه میلیاردی دو شرکت هواپیمایی شیراز و تهران

4 ارديبهشت 1402 ساعت 8:49

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از ممهور کردن پروانه دو شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی با حکم شعب مهم و ملی این سازمان خبر داد.


مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از ممهور کردن پروانه دو شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی با حکم شعب مهم و ملی این سازمان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، شهرام محسنی گفت: پرونده گرانفروشی بلیط 2 شرکت هواپیمایی با دستور ریاست محترم سازمان در شعبه نهم ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی بررسی شد.
مدیرکل اداره روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با گزارش سازمان هواپیمایی کشور پیرامون گرانفروشی بلیط در مسیرهای تهران به مشهد و کیش و بالعکس، پرونده این تخلف در دستور کار شعبه قرار گرفت و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک از سوی متهم و همچنین نظریه سازمان هواپیمایی کل کشور، اتهام انتسابی را محرز اعلام و مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت 762 میلیارد و 265 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
محسنی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی کشور گزارش گرانفروشی بلیط مسیر تهران شیراز یک شرکت هواپیمایی را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد و شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده و شنیدن دفاع متخلف، مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت 57 میلیارد و 255 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


کد مطلب: 461468

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461468/جریمه-میلیاردی-دو-شرکت-هواپیمایی-شیراز-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1