کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

گردشگران در آبشار یاسوج + فیلم

3 ارديبهشت 1402 ساعت 23:38

مناطق گردشگری سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از جمله مکان های مورد توجه گردشگران در تعطیلات عید فطر است.


مناطق گردشگری سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از جمله مکان های مورد توجه گردشگران در تعطیلات عید فطر است.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: از آغاز تعطیلات عید فطر تاکنون مناطق گردشگری کوه‌گل سی سخت، آبشار یاسوج و دیگر نقاط استان مملو از گردشگر و مسافر از نقاط مختلف کشور شده است.
سعید طالبی پور افزود: بعد از منطقه گردشگری کوه‌گل بیشترین استقبال به ترتیب از مناطق زیبای گردشگری آبشار یاسوج، تنگ گنجه‌ای، روستای کَریَک، غار ده شیخ، پارک جنگلی یاسوج، تنگ مهریان و کاکان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بوده است.
همچنین فرشید کرمی در حاشیه بازدید از مکان های گردشگری شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این بازدیدها باهدف خدمات مطلوب به گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر انجام می شود.
معاون گردشگری و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استقبال مسافران و گردشگران در برخی از نقاط گردشگری در شهرستان بویراحمد و دنا مانند آبشار یاسوج و کوه گل دنا بی نظیر بوده است.
کرمی افزود: در یک طرح نظارتی تمام تاسیسات گردشگری در این دو شهرستان با گشت زنی مشترک با دیگر اعضای ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد مورد بازدید کارشناسان نظارت قرار می گیرد.
او ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات که در یک سال گذشته در حوزه توسعه زیرساخت های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است روند جذب گردشگر در این استان رو به رشد است.

مسافران و گردشگران در بازدید از مناطق گردشگری خواستار ایجاد امکانات رفاهی بیشتر در این مناطق شدند، تا اقشار مختلف مردم بتوانند در آبشار یاسوج و مکان های تفریحی دیگر حضور پیدا کنند.
 


کد مطلب: 461454

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461454/گردشگران-آبشار-یاسوج-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1