کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم؛

تساوی؛ نتیجه بازی تیم گچسارانی با حریف سرسخت تهرانی / قهرمانی و صعود به تعویق افتاد / حواشی پیرامون شبکه دنا یاسوج

28 فروردين 1402 ساعت 23:45

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تساوی بدون گل در مقابل حریف تهرانی از جشن زودهنگام قهرمانی و صعود به لیگ دسته یک باز ماند.


تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تساوی بدون گل در مقابل حریف تهرانی از جشن زودهنگام قهرمانی و صعود به لیگ دسته یک باز ماند.
به گزارش کبنانیوز، امروز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک بازی سخت و نفس گیر مقابل نیروی زمینی تهران به تساوی بدون گل دست یافت. گچسارانی ها امروز منتظر کسب سه امتیاز بازی و جشن صعود بودند و خیل جمعیت تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز منتظر پیروزی و شادی قهرمانی و صعود بودند که این اتفاق نیفتاد و با پایان بازی ها در جدول رده بندی تیم گچسارانی با 8 امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد. ولی برای قهرمانی و صعود هفته آینده به برد قاطعی نیاز دارد.
تیم داریوش یزدی امروز با کسب یک امتیاز در بازی خانگی خود 50 امتیازی شد. 3 هفته تا پایان لیگ دسته دوم باقی مانده و تیم نفت و گاز گچساران با اختلاف در صدر جدول گروه ب قرار دارد.
از جمله حواشی این بازی، از قول برخی رسانه ها، عدم پوشش این بازی حساس و مهم توسط شبکه دنا یاسوج بود. در حالی که این شبکه وظیفه ذاتی در قبال مردم استان دارد و بارها شاهد پخش بازی های حساس تیم های فوتبال استان در این شبکه بودیم، اما به نظر می آید که پخش بازی امروز تیم نفت و گاز گچساران چندان به میل تنها شبکه ملی استان نبود!


کد مطلب: 461189

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461189/تساوی-نتیجه-بازی-تیم-گچسارانی-حریف-سرسخت-تهرانی-قهرمانی-صعود-تعویق-افتاد-حواشی-پیرامون-شبکه-دنا-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1