کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انحراف مسیر پژو پارس در تنگ سریز یک کشته داد

28 فروردين 1402 ساعت 17:49

رئیس اورژانس استان از امداد رسانی به مصدومین حادثه انحراف پژو پارس در تنگ سریز و بیمار عقرب گزیدگی در منطقه خرم راه مارگون خبر داد.


رئیس اورژانس استان از امداد رسانی به مصدومین حادثه انحراف پارس در تنگ سریز و بیمار عقرب گزیدگی در منطقه خرم راه مارگون خبر داد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه (28 فروردین 1402) گفت: حادثه انحراف خودروی پژو پارس در حوالی تنگ سریز در ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه امروز به مرکز پیام یاسوج گزارش شد که بلافاصله پایگاه اورژانس شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود : متاسفانه به علت شدت حادثه یک نفر از سرنشینان در دم فوت نمود و دو مصدوم دیگر حادثه پس از اقدامات لازم درمانی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.
وحدت نژاد در ادامه گفت : در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه امروز یک مورد درخواست امدادرسانی به فردی که دچار عقرب گزیدگی شده بود در منطقه خرم راه مارگون به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
رئیس اورژانس استان بیان کرد: به علت طولانی بودن زمان دسترسی زمینی و نیاز فوری به امداد رسانی، بالگرد اورژانس به منطقه مورد نظر اعزام و بیمار را به بیمارستان منتقل کردند.


کد مطلب: 461179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461179/انحراف-مسیر-پژو-پارس-تنگ-سریز-یک-کشته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1