کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

فوت یک بیما کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

17 فروردين 1402 ساعت 19:59

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت این بیمار، شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۷۵ نفر رسید.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت این بیمار، شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۷۵ نفر رسید.
به گزارش کبنانیوز، سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته ، ۷۶ آزمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شد افزود: آزمایش ۱۰ نفر از این تعداد مثبت بود.
وی شمار بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۳ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت همچنین ۹ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد.
جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۷۵ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند و ۱۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر نیز بهبود یافته اند.
وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سه شهرستان در وضعیت آبی، یک شهرستان نارنجی و بقیه در وضعیت رنگ زرد کرونایی هستند.
جاودان سیرت ادامه داد: هم‌اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، دنا، چرام، بویراحمد و گچساران در وضعیت زرد، باشت نارنجی و بهمئی، مارگون و لنده نیز در وضعیت آبی کرونایی هستند.


کد مطلب: 460713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460713/فوت-یک-بیما-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1