کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌ها در زمینه ازدواج جوانان سخت گیری نکنند

17 فروردين 1402 ساعت 16:10

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان توسط کمیته امداد خبر داد.


معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان توسط کمیته امداد خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، سید جواد هاشمی‌مهر در دومین طرح شهید رجائی ویژه نیازمندان که با مشارکت پایگاههای بسیج و کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد، گفت: می‌طلبد برای افزایش آمار ازدواج و کاهش نرخ طلاق در استان اقدامات لازم انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: خانواده‌ها در زمینه ازدواج جوانان سخت گیری نکنند چرا که در آیات و روایات متعدد بر امر ازدواج آسان تاکید شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در منویات و سخنان مقام معظم رهبری نیز بر افزایش امر ازدواج و گسترش این سنت حسنه و افزایش جمعیت کشور تاکید شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: برای افزایش آمار ازدواج در استان لازم است که ازدواج آسان بطور روز افزون ترویج داده شود.
وی خاطرنشان کرد: می توان با فرهنگ سازی زمینه کاهش چشم هم چشمی در بین خانواده را کاهش داد و شرایط برای ازدواج آسان جوانان در استان مهیا شود.
هاشمی‌مهر با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی افزود: دستگاههای اجرایی بویژه نهادهای فرهنگی و اجتماعی و نیکوکاران تلاش کنند تا زمینه برای تسهیل ازدواج جوانان در استان فراهم شود.
‌معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: سال گذشته ۳۱۳ سری جهیزیه توسط موسسه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها و با همکاری دستگاههای اجرایی استان به نو عروسان نیازمند اهدا شد.


کد مطلب: 460701

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460701/خانواده-ها-زمینه-ازدواج-جوانان-سخت-گیری-نکنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1