کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

جریمه 10 میلیاردی یک کشتارگاه به علت اخلال در بازار مرغ کهگیلویه و بویراحمد

17 فروردين 1402 ساعت 10:32

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جزای نقدی بیش از ۱۰ میلیاردی کشتارگاه مُتَمَرِد از عرضه کالا و خدمات در استان خبر داد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جزای نقدی بیش از ۱۰ میلیاردی کشتارگاه مُتَمَرِد از عرضه کالا و خدمات در استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با امتناع کنندگان از عرضه کالا با هدف بالا بردن قیمت برخورد تعزیراتی خواهد شد و با سرعت و جدیت به پرونده آنها رسیدگی می‌شود.
وی با توجه به نیاز بازار و ضرورت و توزیع مرغ به مردم بیان داشت: در ماه مبارک رمضان هرگونه امتناع مرغداران و کشتارگاه‌ها از عرضه کالا و خدمات به مثابه احتکار است و جریمه های سنگین در انتظار آنهاست و خود را قربانی یکدیگر نکنند.
مدیرکل تعزیرات در ادامه گفت: یکی از کشتارگاه‌های مرغ در ایام تعطیلات نوروزی از عرضه کالا و خدمات به قصد گران‌فروشی امتناع نمود که با حضور میدانی مدیرکل تعزیرات و بازرسین سازمان جهاد و صدا وسیما، پس از احراز تخلف پرونده برای کشتارگاه مزبور تشکیل گردید.
وی اظهار داشت: شعبه مرجوع الیه پس از بررسی کشتارگاه مذکور را علاوه بر نصب بنر به عنوان متخلف به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.
 


کد مطلب: 460681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460681/جریمه-10-میلیاردی-یک-کشتارگاه-علت-اخلال-بازار-مرغ-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1