کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش راهکارهای تحقق شعار سال ۱۴۰۲؛

معاون سیاسی استاندار: به جای تخریبگری باید رقیب باشیم / لزوم تسریع در بکارگیری همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲

16 فروردين 1402 ساعت 11:43

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر تسریع در بکارگیری همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال از همین ابتدای ۱۴۰۲ تاکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی که عامل مختل کننده فکر و توان نیروی انسانی مولد و کار می شود هم باید تدبیر کرد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر تسریع در بکارگیری همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال از همین ابتدای ۱۴۰۲  تاکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی که عامل مختل کننده فکر و توان نیروی انسانی مولد و کار می شود هم باید تدبیر کرد.
به گزارش کبنانیوز، همایشی تحت عنوان راهکارهای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ توسط جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از ریش سفیدان، معتمدین، فرهنگیان و اعضای این جمعیت در شهرستان بهمئی برگزار شد.
سیدجواد هاشمی در این همایش به اهمیت و جایگاه سیاسی، کادرسازی و انتخاب افراد شایسته در مناصب و جایگاه های اداری پرداخت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این همایش جلوگیری از تشدید مسائل قومی و قبیله ای و همچنین علت نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری را مورد بررسی قرار داد.
هاشمی مهر با تاکید به اولویت قرار دادن برنامه ها، اجرا و عملکردها برای تحقق شعار سال، گفت: موضوع شعار سال یعنی « اندیشه داشتن» در خصوص مشکلات و خواست جامعه و «باور داشتن» به حل این مشکلات است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: بسیار مهم و حائز اهمیت است که بدانیم تولید در چهار سال اخیر کلید واژه محوری شعار سال بوده است.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: پایه اصلی تولید مشارکت مردمی است، یعنی آن چیزی که حضرت آقا فرمودند: اقتصاد و تولید باید به دست مردم سپرده شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: یکی از نکات بسیار مهم و پایه ای در افزایش تولید، اصلاح فرهنگ کار است، به ویژه در استان ما، باید نیروی کار سالم و جوان به سمت تولید در بخش های غیر از مشاغل اداری سوق داده شوند.
وی با بیان اینکه، چرا مقام معظم رهبری فرمودند «تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است»، عنوان کرد: زیرا در تولید داخلی هم خواستن، هم توانستن، هم توجه به علم، هم رونق اقتصادی و باز شدن گره های معیشتی وجود دارد.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: رشد تولید هم آثار کمی و مادی دارد، هم آثار کیفی و روانی، یعنی هم ایجاد اشتغال و کاهش تورم و افزایش رفاه عمومی و هم به بالا بردن اعتماد به نفس ملی و عزت ملی می انجامد.
معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری ابراز داشت: یکی از مهمترین متغیرهای فراهم و مانع برای رسیدن به توسعه و پیشرفت و تحقق شعار سال، مسئله وجود و گسترش آسیب های اجتماعی است.
سیدجواد هاشمی مهر تاکید کرد: آسیب های اجتماعی مختل کننده فکر و توان نیروی انسانی مولد است.
وی گفت: رشد و گسترش علم توجه به حوزه دانش بنیان، عبور از بحران ها و تحریم ها، خنثی کردن نقشه های دشمنان همه و همه در سایه وجود نیروی انسانی دین دار، عالم و عاری از آسیب های اجتماعی است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری یادآور شد: یکی از آسیب های اجتماعی که به صورت خاموش در استان ما ریشه دوانده و هر روز در حال گسترش است تخریب شخصیت افراد و گزارش نویسی های غیر واقعی است.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: این کار نه حاصل دنیوی دارد نه اخروی بلکه عقوبت بسیار سنگینی در پی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: به جای تخریبگری باید رقیب باشیم، سرمایه های علمی و معنوی خود را خراب نکنیم.
در ابتدای سخن، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تحلیلی از دستاوردهای جمهوری اسلامی و تبدیل شدن به یک قدرت قوی در منطقه و جهان و مقابله با تهدیدات جهانی و به وضعیت اغتشاشگران در کشور و شرایط کنونی کشورهای غربی از جمله فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی که پشتوانه اغتشاشگران بودند، داشت.


کد مطلب: 460642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460642/معاون-سیاسی-استاندار-جای-تخریبگری-باید-رقیب-باشیم-لزوم-تسریع-بکارگیری-همه-ظرفیت-تحقق-شعار-سال-۱۴۰۲

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1