کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دلیل ارائه خدمات به مسافران نوروزی؛

پیام تقدیر فرماندار بویراحمد از آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

14 فروردين 1402 ساعت 11:34

فرماندار شهرستان بویراحمد از ارائه خوب ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد به مسافران نوروزی تقدیر و تشکر کرد.


فرماندار شهرستان بویراحمد از ارائه خوب ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد به مسافران نوروزی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کبنانیوز، شهرام مهدوی مطلق در دیدار نوروزی معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش وپرورش محور توسعه پایدار است و نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارد.
وی با بیان اینکه آموزش وپرورش با انسان سر و کار دارد و همه افراد از مسیر آموزش و پرورش می گذرند گفت: هرچه ثروت داشته باشیم اگر نیروی انسانی کارآمد و کاربلد نداشته باشیم ره به جایی نمی بریم و نمی توانیم کاری کنیم. به همین دلیل آموزش وپرورش چون با مغز و قلب انسانها  سر وکار دارد نقش تاثیر گذاری در جامعه دارد.
مهدوی افزود: اراده ها در آموزش وپرورش شکل می گیرد و شهید  همت ها و حججی ها خروجی آموزش وپرورش بوده است و لذا امروز دشمن روی فرهنگ و آموزش وپرورش خیلی سرمایه گذاری نموده که لازم است با برنامه ریزی اصولی و مدون بالاخص در مقطع ابتدایی  برای آموزش دانش آموزان در بعد علمی و اعتقادی در آموزش وپرورش تلاش مضاعفی شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به فعالیتهای خوب آموزش وپرورش در ستاد اسکان  مسافران نوروزی گفت: آموزش وپرورش سنگ تمام گذاشت و با همه ظرفیتها پای کار بود و عابرو داری کرد و اگر فعالیتهای خوب آموزش وپرورش در ارائه خدمات مناسب در اسکان مسافران نوروزی نبود شرایط سختی داشتیم و بسیاری از خلاها را پرکرد.
وی از معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان خواست با استفاده از فرصت سفر دوم ریاست مهم جمهوری برای زیرساختهای آموزشی و فرهنگی پیشنهاداتی تهیه کنند.

 


کد مطلب: 460561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460561/پیام-تقدیر-فرماندار-بویراحمد-آموزش-وپرورش-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1