کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

شیرینی فروش گران‌فروش در یاسوج پلمپ شد

12 فروردين 1402 ساعت 23:39

پس از گزارش های مردمی و انتشار گزارش گرانفروشی یک شیرینی فروشی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب و جزای نقدی واحد شیرینی فروشی (زولبیا و بامیه) گران‌فروش در یاسوج خبر داد.


پس از گزارش های مردمی و انتشار گزارش گرانفروشی یک شیرینی فروشی در سایت کبنانیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب و جزای نقدی واحد شیرینی فروشی (زولبیا و بامیه) گران‌فروش در یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، سید حمزه لقمانی تصریح کرد: در گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای گزارش‌های دریافتی مبنی بر گران‌فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی‌ (زولبیا و بامیه ) با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی، صدا و سیما، بازسان، صمت، جهاد و بهداشت و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان به واحد های شیرینی مراجعه و واحد گرانفروش به اشد مجازات پلمب و جزای نقدی محکوم شد.
لقمانی بیان کرد: مردم می‌توانند هر تخلفی که در حوزه صلاحیت تعزیرات حکومتی از جمله گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه نکردن کالا و امتناع از عرضه کالا و همین طور بحث فروش اجباری را برای رسیدگی، به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات در تایم اداری و ۱۲۴ شبانه روزی سازمان صمت، به صورت مکتوب و تلفنی گزارش کنند و همکاران آمادگی دارند، موضوع را رسیدگی و به مردم خدمات رسانی کنند.

بیشتر بخوانید:
چند نرخی بودن زولبیا و بامیه در بازار یاسوج / چه کسی پاسخگوی گرانفروشی است؟


همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط و امحاء قریب به ۳۰۰ کیلو گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی در یاسوج خبر داد.
وی اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در گشت مشترک تعزیرات و دامپزشکی و بازرسان جهاد در یاسوج کشف و معدوم شد.
وی افزود: با تایید کارشناسان دامپزشکی مبنی بر تاریخ گذشته و فاسد بودن مرغ‌ها با دستور رئیس شعبه تعزیرات پرونده برای طی مراحل قانونی و صدور رای به این اداره کل ارسال شد.




 


کد مطلب: 460506

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460506/شیرینی-فروش-گران-فروش-یاسوج-پلمپ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1