تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۶۰۴۶۱
کبنا گزارش می‌دهد

نشست عیدانه جاودان‌سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با سید ناصرحسینی‌پور

۱
۰
نشست عیدانه جاودان‌سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با سید ناصرحسینی‌پور
کبنا ؛سعید جاودان سیرت_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد_ ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان برای پیگیری مشکلات دانشگاه علوم پزشکی در سطح وزارتخانه و دریافت مبلغ 100 میلیارد تومان از وزارت بهداشت در مدت اخیر با همراهی و مساعدت نماینده گچساران و باشت‌ وی را نماینده تراز انقلاب نامیدند و قول مساعد برای پیگیری تا رسیدن به اهداف حوزه بهداشت و‌درمان‌ایشان دادند.
به گزارش کبنا، نشست عیدانه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، آذرگون مسئول کارگروه بهداشت و درمان دفتر ارتباطات مردمی نماینده، فرماندار و معاونین‌ وی، بخشدار و مدیران بهداشت و درمان شهرستان گچساران برگزار گردید.
سید ناصر حسینی‌پور_ نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی_ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و غنیمت شمردن فرصت بندگی در ماه مبارک رمضان و تشکر از ارائه گزارش‌ها، مشکلات و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان توسط مسئولین شهرستان گفت: در رابطه با جایگزینی بیمارستان نرگسی، طی یک سال گذشته دو نگاه وجود داشته است. نگاه نخست متعلق به مسئولی است که با مراجعه به وزارت بهداشت و بحرانی نشان دادن وضعیت بیمارستان شهید رجایی و خالی کردن دل مسئول مربوطه سعی در جایگزینی بیمارستان دارد. ولی نگاه دومی نیز وجود داشت. در نگاه دوم اعلام می‌شود که با توجه به وضعیت منطقه و مشکلاتی که جایگزین شدن بیمارستان به همراه دارد و همچنین هزینه‌های سرسام‌آور ساخت بیمارستان جدید، باید دو بیمارستان از هم تفکیک شوند و اگر مشکلاتی هم هست رفع شود.

حسینی‌پور افزود: از مسئولین بهداشت و درمان شهرستان انتظار می‌رود فهرستی از اولویت‌های شهرستان تهیه نمایند (اگر تاکنون تهیه نشده است) و به جنابعالی (رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان) ارائه دهند تا با همکاری یکدیگر و از منابع مختلف برای تأمین اعتبار و مرتفع شدن آن‌ها تلاش کنیم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده هم به عنوان نماینده مردم بر روی مسائلی همچون تفکیک دو بیمارستان، ‌ام آر آی، سی تی اسکن، مجتمع آموزش عالی سلامت و رفع مشکلات بیمارستان شهید رجایی از جمله بدهی‌هایی که دارد تأکید دارم.
سعید جاودان سیرت_ ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان برای پیگیری مشکلات دانشگاه علوم پزشکی در سطح وزارتخانه و دریافت مبلغ 100 میلیارد تومان از وزارت بهداشت در مدت اخیر با همراهی و مساعدت نماینده گچساران و باشت‌، وی را نماینده تراز انقلاب نامید و قول مساعد برای پیگیری تا رسیدن به اهداف حوزه بهداشت و‌ درمان‌ را داد.
در ابتدای این دیدار، فرماندار شهرستان گچساران، بخشدار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران هر کدام به بیان برخی از نگرانی‌های مردم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پرداختند.
همچنین دکتر آذرگون پنج مسأله اصلی برنامه‌ریزی‌های خود و نماینده برای حوزه بهداشت و درمان گچساران و باشت را به شرح زیر بیان کرد:

اول: حفظ و نگهداری بیمارستان شهید رجایی به عنوان بیمارستان مادر و مرکزی شهر با اصلاح سیستم فاضلاب آن که تقریباً به مراحل آخر رسیده و همچنین مقاوم‌سازی آن و تعویض سیستم مرکزی سرمایش و گرمایش و لوله‌های آب سرد و‌گرم و فن کوئل‌های آن و همینطور کنترل پرونده‌ها و بدهی ها‌ی بیمارستان و افزایش درآمد بخش‌ها برای کم کردن بدهی‌های انباشته بیمارستان از گذشته و در آخر تعویض و جایگزینی تجهیزات پزشکی کهنه و فرسوده بیمارستان و ست‌های قدیمی اتاق عمل بیمارستان.
دوم: تفکیک بیمارستان‌های نرگسی و شهید رجایی و حفظ هر دو بیمارستان برای شهر و ارائه خدمات درمانی.

سوم: کادرسازی و توجه به نخبه‌های گچساران و باشت در دانشگاه علوم پزشکی و توجه و ایجاد زمینه برای افزایش تعداد اعضا هیئت علمی از فرزندان گچساران و باشت در دانشگاه علوم پزشکی که در گذشته مغفول مانده است.
چهارم: فعال شدن مجدد مرکز جامع آموزش سلامت و راه‌اندازی دانشکده سراسری پزشکی شاخه گچساران با هدف پذیرش دانشجو در برخی رشته‌های وابسته به علوم پزشکی.
پنجم: افزایش تعداد دستگاه‌ها و امکانات تشخیصی رادیولوژی از جمله رفع عیب‌ام ار‌ای قبلی و راه‌اندازی‌ام ار‌ای جدید و سی تی اسکن جدید و نیز آندوسکوپی و‌کلونوسکوپی در بخش دولتی.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی عزیز لطفا کامنتا را تایید کنید
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1