کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل هلدینگ عمرانی و ساختمان صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد:

آمادگی سرمایه‌گذاری ساخت مسکن فرهنگیان

11 فروردين 1402 ساعت 15:50

مدیرعامل هلدینگ عمرانی و ساختمان مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نهضت ملی مسکن تکلیف دولت و مجلس است و هلدینگ ساختمانی معلم آماده همکاری در ساخت مسکن برای فرهنگیان در استان‌های مختلف کشور است.


مدیرعامل هلدینگ عمرانی و ساختمان مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نهضت ملی مسکن تکلیف دولت و مجلس است و هلدینگ ساختمانی معلم آماده همکاری در ساخت مسکن برای فرهنگیان در استان‌های مختلف کشور است.
به گزارش کبنانیوز، سید فرزاد نجات نیا در نشست کمیته نهضت مسکن فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل کمیته مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش استان و دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی برای تأمین زمین مسکن ملی فرهنگیان ضروری است، ما آماده همکاری هستیم و در جریان تأمین مالی نیز مساعدت خواهیم کرد.
نجات نیا اظهار کرد: در صورت معرفی زمین از طرف آموزش و پرورش تیمی کارشناسی برای احصاء فرصت‌های سرمایه‌گذاری به استان فرستاده خواهد شد که ضمن بازدید و ارائه طرح توجیهی، فرایند لازم جهت طی مراحل قانونی انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی از مشکلات جامعه فرهنگی را مسکن عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت هستیم.
حسنعلی عزت‌خواه افزود: برخی موقعیت‌ها و زمین‌هایی که قابلیت تجاری و مولد‌سازی را دارند جهت سرمایه‌گذاری به هلدینگ ساختمانی معلم معرفی خواهد شد.
در این جلسه که معاون پژوهش برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، نمایندگانی از استانداری و رؤسای ادارات تعاون و حقوقی حضور داشتند، منوچهر بهمنی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش و همکاری اداره کل جهت تسریع در شناسایی زمین جهت ساخت مسکن فرهنگیان تأکید کرد.
بهمنی همچنین در زمینه جذب اعضای جدید و افزایش درصد سهم الشراکه و ماندگاری عضویت بازنشستگان و افتتاح حساب در بانک سرمایه نیز مطالبی بیان کرد.

 


کد مطلب: 460452

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460452/آمادگی-سرمایه-گذاری-ساخت-مسکن-فرهنگیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1