تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۴۶۰۴۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

بنا بر گزارش مخبر به رئیس جمهور؛ نحوه اقدام ستاری‌فرد عامل اختلال در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان بوده است

۱۷
۴
بنا بر گزارش مخبر به رئیس جمهور؛ نحوه اقدام ستاری‌فرد عامل اختلال در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان بوده است
کبنا ؛وضعیت حقوق فرهنگیان درد مزمی است که سال ها مطالبه‌گری فرهنگیان را در پی داشته و از کمی میزان آن تا مسائل دیگر از مطالبات عمده معلمان عزیز کشور می‌باشد که هر ساله با وعده‌هایی برای ترمیم آن، امید را سپری می کنند. در هر حالت در سال‌ها و دهه‌های گذشته، حداقل آن بود که حقوق فرهنگیان در اسفندماه همچون ماه‌های دیگر سال به صورت معمول پرداخت می‌شده و در همه این سال‌ها حقوق فرهنگیان در حوالی 25 تا 27 اسفند و حداکثر 28 اسفند و گاهی نیز زودتر پرداخت می‌شد؛ اگرچه همیشه این مبالغ تکافوی زندگی فرهنگیان عزیز را نمی داده و نمی دهد.
پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان، امسال داستان متفاوتی بوجود آورد و به شکل بی سابقه آشفتگی و بی نظمی ایجاد شد و برخلاف سایر دستگاه ها که خیلی زود حقوق خود را به همراه مزایا و پاداش های عالی (که اخبار زیادی از آن نقل شده)، حقوق معلمان عزیز و زحمت کش حتی در روز 29 اسفند نیز واریز نشد و جامعه فرهنگیان را مستاصل کرده و خشم عمومی آنها به گونه ای شد که برخی از معلمان درب برخی از ادارات آموزش و پروش را گل گرفتند. این قصه برای اولین بار است که در تاریخ وزارت آموزش و پرورش پیش آمده و با همه ایراداتی که به مبلغ حقوق فرهنگیان در همه دوران بوده، حداقل پرداخت آن به شب عید کشیده نمی شد!
این امر باعث شد که رئیس جمهور و مقامات عالی دولت به جهت عدم ایجاد بحران ورود نمایند و سریعا در شب عید و ساعات پایانی سال بخشی از حقوق و در نیمه های شب و دمادم صبح روز اول سال 1402، بخشی دیگر از حقوق فرهنگیان واریز شود و متعاقب آن رئیس جمهور دستور رسیدگی ویژه و سریع و علت یابی تاخیر در این مساله را صادر کند.
پیرو دستور رئیس جمهور به معاون اول برای بررسی سریع و دقیق علل بروز مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه و امتیازات قانون رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان و رفع مشکل و شناسایی و برخورد با قصور و تقصیرهای احتمالی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر روز چهارشنبه (9/1/1402) در نامه‌ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی نتیجه بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده در این زمینه را اعلام کرد.
معاون اول رئیس جمهور با تشکیل جلساتی با حضور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، خزانه‌داری کل کشور، بانک مرکزی و بانک ملی و وزارت آموزش و پرورش، با بررسی جوانب مساله، کوتاهی و نحوه اقدام وزارت آموزش و پرورش را علت اصلی بروز مشکل پیش آمده معرفی کرد که در گزارش مفصل پیوستی نامه خود برای رئیس جمهور، جزئیات مساله شرح داده شده است.
در ساختار سازمانی دستگاه ها، وظیفه امور مربوط به صدور احکام و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و دیگر امور جاری مالی با معاونت مالی و پشتیبانی است، در وزارت آموزش و پرورش معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه عهده دار این وظیفه می باشد. اینگونه که مخبر گزارش داده و آموزش و پرورش مسئول اصلی این بی نظمی و سهل انگاری و ... معرفی شده است، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش پرورش به ریاست جناب آقای صادق ستاری فرد مسئول شناخته می شود. این معاونت در نحوه صدور احکام رتبه بندی (که اعتراضات زیادی از فرهنگیان را در پی داشته و دارد) و هماهنگی های لازم مالی و اعتباری با سازمان برنامه بودجه و خزانه و ... و در کل کلیه مسایل مربوط به آن را عهده دار است و قصور و بی نظمی و سهل انگاری پیش آمده متوجه این معاونت در وزارت آموزش و پرورش می باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از ستاری فر بی صاحب تر ندیدند چون لر است آن هم لر کهکیلویه و بویر احمدی مقصر اصلی شخص وزیر آموزش و پرورش است درست است که چند سالی مربی پرورشی بود ولی خیلی وقت است با رانت و حرکت زیگزاگی مرموزی وارد میراث فرهنگی و گردشگری شد اصلا اطلاعی از ساختار آموش و پرورش نداشت و ندارد و الان هم با رانت وزیر شد بالاترین خیانت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم معرفی انتخاب این ویر بود پس عامل اصلی خیانت به فرهنگیان شخص رئیس جمهور می باشد بعدش مجلس و سازمان مدیریت در کل در تضاد و مخالفت با لرهای استان کهکیلویه و بویاحمد مشهود است و دلایل اصلی آن که همگی شیعه ۱۲ امامی هستند دوم اینکه در وسط قرار ارند به مرز با کشورهای همسایه نزدیکی ندارند که دولت از آنها احساس ترس و ناامنی کنند و در بدن حکومت اصلا کسی را ندارند شاهد این مدعا قانون بانشستگی بو د که در کل کشور از آن قانون ۲ نفر را بازنشست کردند نیکبخت استاندار همدان و افشانی شهردار تهران الان بین این همه ناهماهنگی گشتند و گشتند شناسایی کردند یک لر استان را پیدا کردن مقصر همه ناکار آمدی های دولت سیزدهم و مجلس یازدهم را شد ستاری فر شاید در آینده یک لر کهکیلویه و بویراحمدی را هم آغاز گر جنگ و جنایتکاری جنگی پیش کش کنند بد ذاتی و چاپلوسی و تملق گویی عده ای بی عرضه منفعت طلب باعث شد قومی که باعث سرنگونی حکومت ستم شاهی شود الان اینطور منزوی و گوشت قربانی حکومت تهران تبریز و اصفهان و مشهدی شود این هم ستاری فر که قربانی شد و تمام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کوتاه ترین دیوار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما تا خبردار شه همه چی از دست رفته
عمو مهدی خوابی یا بیدار
ستاری هم پرید
Iran, Islamic Republic of
چون ستاری فرد بیکس هست میخوان قربانیش کنن .میرکاظمی ،علی احمدی و نوری عوامل اصلی هستند
Canada
کسی که بی کس باشه بدون تجربه نمیشه معاون وریر...
Iran, Islamic Republic of
بابا برکنار کنید به آبروی نظام لطمه زد
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده
تمام نیروهای تو همینطور هستند
از تهران گرفته تا یاسوج
قطعا اگر بودند ۲۵ حقوق می‌گرفتند
Iran, Islamic Republic of
ایشون در پستش نماینده نقشی نداشته.اگر هم داشته باشه.چکارش دارید .این همه کاستی هست.این هم یکی از کاستی ها.مگه چه گناهی کرده؟
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
خدا را هزاران مرتبه شکر که ایشون بر می‌دارن چرا که به همراه نماینده بویراحمد، آموزش و پرورش استان به نابودی کشاندن.
خدارا شکر
دره دراز چین
Iran, Islamic Republic of
بره بخوس
کا برج الله
Iran, Islamic Republic of
ککا مدیریت نیاری، خوبت کردن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
وقتی رای مردم ارزش نداره و تاجگردون حذف می کنند چه انتظاری دارین البته حق یاسوج و دهدشت همینه چون نمایندگانش به تاجگردون خیانت کردند
Iran, Islamic Republic of
از مخبر ضعیفترین فقط خود مخبر است
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی شخص ابی رئیسی است که جمع بی‌سوادان را جمع کرده .دشمن اصلی فرهنگیان میرکاظمی است که با تهدید جبهه پایداری تحمیل شد وزیر آموزش و پرورش بدون کمترین تجربه در میان این همه کارشناسان و نیروهای نخبه به وزارت رسید . طبیعی است که ستاری فرد چون کسی را ندارد قربانی شود
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعا انسان ازاین قضاوتهاشرمنده می‌شود، ستاری فر نه تخصص اینکارراداردنه تجربه آخه تحصیلات تربیت بدنی چه ارتباطی بامسائل اداری مالی وبودجه دارد!!!! تنها قصورجناب وزیرانتخاب ستاری بعنوان معاون اداری مالی بوده آبروی دولت راکه برده باآبروی فرهنگیان هم بازی کرده ،معاون اداری مالی که توان پیش بینی اعتبارات لازم بخصوص درپایان سال مالی بویژه باتوجه به احکام رتبه بندی راندارد بایدبه تنهابرکنارشود بلکه بایدبرخورد جدی ترهم شود،حالا کسی که نتواند به وظایف خودعمل کندچه فرقی دارد بچه کدام استان باشد حالاعده ای دارند مظلوم نمایی می‌کنند، به استان خودمان هم نگاه کنید وضعیت ازاین هم بدترهست به مدیریت اداره کل وچینشها نگاه کنید هیچ چیز درجای خودش نیست
یص
Iran, Islamic Republic of
دکتر ستاری یک نیرویی هست واقدامت اصلی را باید ذیحسابی وامضا شخص وزیر
احمد
Iran, Islamic Republic of
مقصر هر که بود ، حسابی حال فرهنگیان را گرفت. خدا ازش نگذره
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1