کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه یاسوج: افرادی که توانایی مالی خوبی ندارند را در این ایام تنها نگذاریم/ هزینه‌های اضافی اسراف است

4 فروردين 1402 ساعت 16:43

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدو امام جمعه شهر یاسوج گفت: با تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید فشار اقتصادی موجود بر اقشار آسیب‌پذیر کاهش می‌یابد.


 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدو امام جمعه شهر یاسوج گفت: با تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید فشار اقتصادی موجود بر اقشار آسیب‌پذیر کاهش می‌یابد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: با کاهش قیمت دلار شاهد کاهش قیمت‌ها نیستیم چرا که برخی افزایش قیمت‌ها را همزمان با افزایش قیمت دلار بیشتر می‌کنند.
آیت‌الله نصیر حسینی ادامه داد: در این ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تلاش کنیم تا دست نیازمندان را بگیریم و افرادی که توانایی مالی خوبی ندارند را در این ایام تنها نگذاریم.
امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: چشم و هم چشمی، تجمل، هزینه‌های اضافی اسراف است چرا که ریشه همه این مسائل بر می‌گردد به افراط و زیاده روی و بی‌توجه بودن به همنوع که با این خرج‌های بیهوده می‌توان دستگیر افراد نیازمند باشیم.
آیت الله نصیر حسینی بیان کرد: عمل صالح، نماز، روزه، زکات و حج پاداش دارد، روزه سپری در برابر دوزخ است، بهشت با ارزش‌ها ساخته می‌شود، حیا، عفت و پاکدامنی رکن عمل صالح است.
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دنیا محل آزمایش است، گفت: خداوند خالق عالم است و جهان ظرفیت اجر و پاداش‌ها را ندارد بنابراین در جهانی دیگر ظالمان و ستمگران مجازات می‌شوند و نیکوکاران پاداش داده می‌شوند، اگر جهان پس از مرگ نباشد، اعمال گناهکار و نیکوکار یکسان می‌شود و این موضوع با عدالت خداوند ناسازگار است.
آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات گفت: همه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی حل خواهد شد، گناه منشأ همه گناهان و بدبختی‌ها است.
امام جمعه شهر یاسوج با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه آثار روحی، روانی و جسمی مثبتی در پی دارد، چرا که روزه داری سبب سلامتی جسم و روان و دستگاه گوارش می‌شود.
وی با بیان اینکه رابطه و صلح و دوستی با کشور‌های منطقه از موضع قدرت ارزشمند است و کشور‌های مختلف تلاش داشتند مانع از این رابطه شوند، گفت: منافع استکبار و رژیم صهیونسیتی از این رابطه دچار چالش هستند که با این مراودات مخالفت می‌کنند.


کد مطلب: 460179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460179/امام-جمعه-یاسوج-افرادی-توانایی-مالی-خوبی-ندارند-این-ایام-تنها-نگذاریم-هزینه-های-اضافی-اسراف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1