تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۶۰۱۷۹
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه یاسوج: افرادی که توانایی مالی خوبی ندارند را در این ایام تنها نگذاریم/ هزینه‌های اضافی اسراف است

۱
۰
امام جمعه یاسوج: افرادی که توانایی مالی خوبی ندارند را در این ایام تنها نگذاریم/  هزینه‌های اضافی اسراف است
کبنا ؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدو امام جمعه شهر یاسوج گفت: با تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید فشار اقتصادی موجود بر اقشار آسیب‌پذیر کاهش می‌یابد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: با کاهش قیمت دلار شاهد کاهش قیمت‌ها نیستیم چرا که برخی افزایش قیمت‌ها را همزمان با افزایش قیمت دلار بیشتر می‌کنند.
آیت‌الله نصیر حسینی ادامه داد: در این ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تلاش کنیم تا دست نیازمندان را بگیریم و افرادی که توانایی مالی خوبی ندارند را در این ایام تنها نگذاریم.
امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: چشم و هم چشمی، تجمل، هزینه‌های اضافی اسراف است چرا که ریشه همه این مسائل بر می‌گردد به افراط و زیاده روی و بی‌توجه بودن به همنوع که با این خرج‌های بیهوده می‌توان دستگیر افراد نیازمند باشیم.
آیت الله نصیر حسینی بیان کرد: عمل صالح، نماز، روزه، زکات و حج پاداش دارد، روزه سپری در برابر دوزخ است، بهشت با ارزش‌ها ساخته می‌شود، حیا، عفت و پاکدامنی رکن عمل صالح است.
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دنیا محل آزمایش است، گفت: خداوند خالق عالم است و جهان ظرفیت اجر و پاداش‌ها را ندارد بنابراین در جهانی دیگر ظالمان و ستمگران مجازات می‌شوند و نیکوکاران پاداش داده می‌شوند، اگر جهان پس از مرگ نباشد، اعمال گناهکار و نیکوکار یکسان می‌شود و این موضوع با عدالت خداوند ناسازگار است.
آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات گفت: همه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی حل خواهد شد، گناه منشأ همه گناهان و بدبختی‌ها است.
امام جمعه شهر یاسوج با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه آثار روحی، روانی و جسمی مثبتی در پی دارد، چرا که روزه داری سبب سلامتی جسم و روان و دستگاه گوارش می‌شود.
وی با بیان اینکه رابطه و صلح و دوستی با کشور‌های منطقه از موضع قدرت ارزشمند است و کشور‌های مختلف تلاش داشتند مانع از این رابطه شوند، گفت: منافع استکبار و رژیم صهیونسیتی از این رابطه دچار چالش هستند که با این مراودات مخالفت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمال
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج اقا چرابایدیارانه متاهل بیکارسرپرست خانوارکه هیچ منبع درامدثابتی نداره ودیگراصناف با یک کارمند ودوتاکارمتددریک خانواده یکسان باشه؟این عدالته؟همین عیدونزدیک مهرمیتونندمثل کارمندها دیگراقشارغیرکارمند را چیزی به حسابشون بریزن تاشرمنده زن وبچشون نشن؟تاکی این فاصله عمیق درامدی؟
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1