تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۶۰۱۷۸
تا سوم فروردین ۱۴۰۲؛

بازدید بیش از ۱۱۰ هزار نفر از مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

۰
بازدید بیش از ۱۱۰ هزار نفر از مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز سوم اسفند ۱۱ هزار و ۷۴۰ مسافر در مراکز اقامتی کهگیلویه وبویراحمد اسکان یافتند.
سعید طالبی پور روز جمعه در  جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته ۲۹ هزار و ۵۶۶ نفر از اماکن گردشگری، تاریخی زیارتی و تفریحی این استان بازدید کردند.
طالبی پور با اشاره به مکان‌های استقرار گردشگران و مسافران گفت: مسافران نوروزی در هتل‌ها، مهمانسرا‌ها، مدارس و اقامتگاه‌های بومگردی کهگیلویه و بویراحمد اقامت کرده‌اند.
وی یادآور شد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ لغایت سوم فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۳۸ هزار و ۵۹۴ نفر در مراکز اقامتی اسکان یافته و ۱۱۰ هزار و ۲۷۴ نفر از مراکز گردشگری و زیارتی استان، بازدید کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: زیرساخت‌های لازم شهر‌های گردشگرپذیر استان برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده است.
طالبی پور به تیم‌های نظارتی در ایام نوروزی اشاره کرد و گفت: ۱۸ تیم نظارتی و بازرسی متشکل از سازمان‌های مرتبط خدمات سفر‌های نوروزی را در سطح استان رصد می‌کنند.
وی پیش‌تر گفت: ظرفیت اقامتی مسافران نوروری در سطح کل استان تا ۱۰۰ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی و سایر موارد پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر مکان‌های رسمی، فضای مدارس، سالن‌های ورزشی و هلال احمر، شهرداری‌ها و... با پیش‌بینی شرایط خاص و حتی بارندگی در ایام نوروز، مجموعا تا ۱۰۰ هزار ظرفیت اقامت در نظر گرفته شده است.
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌های تاریخی، ویژگی‌های مردم‌شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1