کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید ناصر حسینی‌پور: مهار تورم مستلزم رشد تولید است

نظر نماینده گچساران درباره نامگذاری سال 1402

2 فروردين 1402 ساعت 11:23

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهار تورم مستلزم رشد تولید است گفت: کنترل، مهار تورم و نقدینگی در سایه رشد تولید و فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی اتفاق می‌افتد.


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهار تورم مستلزم رشد تولید است گفت: کنترل، مهار تورم و نقدینگی در سایه رشد تولید و فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی اتفاق می‌افتد.
سید ناصر حسینی‌پور  با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه‌ها‌ی اجرایی و سازمان‌ها باید در این زمینه با یکدیگر تعامل و همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر شعار‌های اقتصادی را برای نامگذاری سال انتخاب کرده‌اند که این نشان از توجه، دقت و تأکید ویژه‌ایشان برای رشد اقتصادی، مهار تورم و رونق تولید دارند.
حسینی‌پور تصریح کرد: نام‌گذاری سال پیش رو به نام «مهار تورم، رشد تولید» همچون سال‌های گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب برای همه ما خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی، دولتمردان و تمام مسئولان و کارگزاران نهاد‌های مختلف تکلیفی قانونی و وظیفه‌ای انسانی و برنامه‌ای راهبردی است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه تولید باید موانع پیش روی بنگاه‌های اقتصادی از سوی متولیان امر برداشته شود.
حسینی‌پور افزود: هم اکنون «اقتصاد، اشتغال و معیشت» مردم مهم‌ترین موضوع جامعه است.
وی ابراز کرد: از تولیدکنندگان، کارآفرینان، حامیان و مجاهدان مردمیِ عرصه جهاد اقتصادی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتظار می‌رود از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای تحقق شعار سال بهره گیرند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کار‌های زیادی در زمینه رشد تولید، بهبود معیشت و اقتصاد مردم و کاهش تورم تاکنون در این شهرستان برداشته شده است.
وی ادامه: سال ١۴٠٢باید سال به ثمر نشستن این تلاش‌ها برای رشد اشتغال، توسعه، افزایش سطح کمی و کیفی درآمد مردم و بهبود معیشت آنان باشد.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


کد مطلب: 460082

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460082/نظر-نماینده-گچساران-درباره-نامگذاری-سال-1402

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1