کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد:

برگزاری آموزش‌های مهارتی در ۲۵ محله کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد

26 اسفند 1401 ساعت 16:48

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آموزش‌های مهارتی در ۲۵ محله کم برخوردار استان خبر داد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آموزش‌های مهارتی در ۲۵ محله کم برخوردار استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، سید نوراله هدایت اظهار کرد: این آموزش های مهارتی در ۱۳ محله شهرستان بویراحمد، ۹ محله گچساران و سه محله کهگیلویه برگزار شد و هنرآموزان مهارت هایی را آموزش دیدند.
هدایت بیان کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری برای ساماندهی و توانمندسازی محلات کم برخوردار و عدالت آموزشی تفاهم نامه چهارجانبه‌ای بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه صنعتی شریف، سازمان برنامه و بودجه کشور و ستاد توانمندی سازی و تحول اجتماع محور منعقد شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه، دوره‌های کارآفرینی و کسب و کار به جوانان و نوجوانان آموزش داده می‌شود و آن‌ها را برای ورود به بازار کار و رسیدن به شغل مهیا می‌کنند.
وی یادآور شد: در این زمینه ۶۰ نفر از جوانان و نوجوانان استان برای توانمند شدن و کسب دوره‌های کسب و کار و کار آفرینی و ۴۰ نفر از مربیان برای ارتقای مهارت‌های کار آفرینی و تکمیل مهارت به دانشگاه صنعتی شریف معرفی شدند.
هدایت اضافه کرد: امسال در همه شهرستان‌های استان برای سایر گروه‌های آسیب پذیر جامعه، دوره‌های مهارتی برای توانمندسازی این قشر در حوزه‌های متفاوت بر اساس استاندارد‌های آموزشی برگزار شد.


کد مطلب: 459917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459917/برگزاری-آموزش-های-مهارتی-۲۵-محله-کم-برخوردار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1