کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آستانه عید نوروز؛

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از محور پاتاوه - دهدشت / بهره‌برداری از قطعه سوم جاده دهدشت - پاتاوه / انتقال ترافیک از محور قدیمی خطرناک به محور مناسب و ایده‌آل

25 اسفند 1401 ساعت 13:27

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی، معاون سیاسی، سرپرست معاونت و مدیران حوزه زیرساخت عمرانی از محور دهدشت - پاتاوه بازدید کردند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی، معاون سیاسی، سرپرست معاونت و مدیران حوزه زیرساخت عمرانی از محور دهدشت - پاتاوه بازدید کردند.
به گزارش کبنانیوز، صبح امروز (پنجشنبه 25 اسفند ماه 1401) سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده پاتاوه - دهدشت بازدید کرد. استاندار و سایر مدیران حوزه عمرانی از عملیات ایمن‌سازی و نصب جداکننده های بتنی (نیوجرسی) نقاط حادثه خبز محور یاسوج - اصفهان از جمله سه راه زندان و تقاطع غیرهمسطح گندی خوری که بسیار پر حادثه و خطرناک بودند، بازدید انجام گرفت و احمدزاده بر رفع این مشکلات تاکید کرد.

همچنین در این بازدید بهره برداری موقت از تونل گالری کیلومتر  6 تا  ۸ قطعه سوم پاتاوه-دهدشت انجام گرفت. این قطعه دو کیلومتری با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰میلیارد ریال دو تونل به طول ۱۲۰ متر و ۵۵۰ متر دارد که با انتقال ترافیک از محور بسیار خطرناک قدیمی به این مسیر خدمت بسیار ارزشمندی در آستانه سال نو به مردم عزیز استان ارائه شده است.
در این سفر با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد روشنایی موقت تونل شماره یک به طول ۱۲۵۰ متر نیز جهت بهره برداری موقت برقرار شد و شرکت ساخت نیز مکلف گردید نسبت به تامین روشنایی پایدار کلیه تونل‌های مسیر اقدام نماید.


کد مطلب: 459880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459880/بازدید-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-محور-پاتاوه-دهدشت-بهره-برداری-قطعه-سوم-جاده-انتقال-ترافیک-قدیمی-خطرناک-مناسب-ایده-آل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1