تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۵۹۸۴۱
یادداشت ارسالی؛

حواستان باشد؛ شما شروع کردید

۴۷
۱
حواستان باشد؛ شما شروع کردید
کبنا ؛اخیراً نامه‌ای منتسب به مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد که گفته می‌شود؛ روشنفکر برای تعدادی از نزدیکان، اقوام و فعالان ستاد انتخاباتی خود نامه‌ای را به محمدباقر قالیباف_رئیس مجلس شورای اسلامی_ برای استخدام در هلدینگ‌ها نوشته است. در ادامه مطلبی در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال شده که در این رابطه توضیحاتی ارائه داده است.
به گزارش کبنا، در این مطلب آمده است؛ اخیراً بی‌اخلاقی محض رسانه‌ای و بی‌سابقه در استان شروع شده است. زن یار دلنوازم شکری است با شکایت.
این نامه‌ها آخرین تلاش‌های یک جریان شکست خورده معلوم الحال سیاسی است که با کمال تأسف از طریق مبادی اداری استان و شهرستان که باید حافظ اسرار باشند، بنا به توصیه و در راستای منافع و مطامع سیاسی گروهی برای ضربه به آبروی اشخاص و ترورشخصیتی حتی خانواده‌ها منتشر می‌شود.
تا اینجا از فعالان رسانه‌ای و مجازی اجاره‌ای تشکر می‌کنیم چرا که اولاً نشان می‌دهند نماینده بویراحمد و دنا فاقد هر نوع فساد اقتصادی، سیاسی و... و عاری از هر نوع سوء استفاده شخصی از رانت نمایندگی و قدرت هست، چرا که اگر می‌بود الان پیراهن عثمان می‌کردند و بر سر و سینه میزدند ولی دست زدن به چنین کار بی‌اخلاقی نشان از خالی بودن دست‌شان دارد و ما هم به پاک دستی آقای روشنفکر بیشتر پی برده‌ایم.
دوما تشکر می‌کنیم که مسیر انتشار چنین نامه‌هایی را برای ما و هرکس دیگری در سطوح اداری و هم رسانه‌ها هموار کرده‌اند.
لذا با همین منطق و قانون؛ ما نیز دست به انتشار نامه‌هایی در آینده خواهیم زد، سینه ما و دست ما پر هست از افراد سفارش شده در سطوح اداری توسط همین جریان مدعی، دستمان پر هست از سوء استفاده اشخاص و افراد از موقعیت‌های َشغلی‌شان در ادوار گذشته و حال در استان و خارج از استان؛ دستمان پر هست از مکتوبه‌های سفارشی؛ دستمان پر هست از آقازاده‌هایی که در دولت قبل و حال در هلدینگ‌ها و شرکت‌ها و شهرک‌ها همواره بر مسند قدرت بوده‌اند، دستمان پر هست از اخذ تسهیلات میلیاردی و تغییر کاربری‌های غیر قانونی و قرارداد‌های بی‌ضابطه، دستمان پر هست از دور همی‌های خانوادگی در برخی ادارات و... ، دستمان پر هست از فشار احدی از اصحاب خبر برای انتصاب‌فامیل، دستمان پر هست از گشت روزانه‌تان در وزارت خانه‌ها و نهاد‌ها برای گزارش‌نویسی علیه فرزندان توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد و دست یازیدن برای رد صلاحیت فرزندان این دیار در انتخاب‌های گوناگون و...
شکایت ما هم این هست که اولاً در نامه اول گذراندن یک طرح اجباری عمومی فرزند نماینده را به کذب استخدام خوانده‌اید و منتشر کردید و تشویش اذهان نمودید. ولی با توضیحات رئیس قبل و فعل دانشگاه تشت رسوایی‌تان از بام افتاد.
دوم؛ اسامی چند نفر از جوانان و پیشکسوتان دارای تحصیلات عالیه و حتی شاغل هم استانی را که نماینده مردم به رئیس مجلس برای بکارگیری در هلدینگ‌های تخصصی متناسب با رزومه کاری معرفی می‌کند، در حالی که اول: هیچکدام از افراد نسبت نزدیکی با نماینده ندارند، دوم به تعبیر آقایان از یک جریان سیاسی خاص نیستند چرا که اساساً بکارگیری اختصاص به گروه سیاسی خاصی ندارد؛ و قابل توجه هست که اغلب در ستاد‌های آقای رئیسی فعال بوده‌اند.
سوم از یک طایفه و منطقه خاص هم نیستند و بدون استثناء هر ۱۱ نفر از قشر مستضعف جامعه هستند؛ چهارم نامه برای انتقال از مشاغل قبلی به هلدینگ هاست که عمدتاً شرکتی و قراردادی‌اند و همه می‌دانند تنها استانی هستیم که از نیروی کار و کادر در هلدینگ‌ها بی‌بهره یا کم بهره هستیم و منتقل کردن تعدادی از نیرو‌های تحصیل کرده استان به کادر هلدینگ می‌تواند در توسعه استان بسیار مؤثر باشد و از طرفی جناب قالیباف هم احتمالاً فقط داده دست بچه‌ها و اتفاقی هم نیافتاده تا درس عبرتی باشد برای جناب نماینده مرکز استان تا با طناب آقای قالیباف قالی نبافد و در انتخاب هیئت رئیسه چشم بسته رای ندهد. لذا نمی‌دانیم واقعاً کجای این کار خلاف هست و چه حقی ضایع می‌شود؟
(آیا آقایان می‌تواند معرفی صد نفر نیرو صرفاً از یک حلقه محدود و خاص را برای درس خواندن در مقطع دکتری بدون آزمون و شرایط را در ادوار گذشته منتشر کند؟
آیا فرزندان دیگر افراد و چهره‌ها از جمله نمایندگان ادوار و مسئولان ارشد استانی سابق و حال؛ قانونی و غیر قانونی هیچ جای این مملکت نیستند و سرکار نیستند،
یا رو زدن نماینده قانونی مردم برای انتقال چند نفر از اقشار ضعیف جامعه از شغل قبل خود برای حضور در جا‌های دیگر خلاف هست؟ و اگر خلاف هست چرا قبلاً منتشر نمی‌شد.
آیا کسی هست که روزانه با این نوع نامه‌نگاری‌ها برای رفع یا مساعدت موضوعی سرکار نداشته باشد؟
سخت به کاهدان زده‌اید؛ می‌ خواهید ژست مطالبه‌گری بگیرید اما مطالعه‌ای ندارید؟ می‌خواهید دیده شوید، اما چشمان خود را بسته‌اید. می‌خواهید از انتخاب بی‌نظیر مردم انتقام بگیرید: اما رسواتر می‌شوید. می‌خواهید بگوئید ما هستیم و دسترسی‌هایی داریم؛ اما عملاً نشان داده‌اید که ظرفیت همین ادعای خودتان را ندارید.
حال که دستتان خالی است، برای دلخوشی خودتان منتشر کنید ولی حواستون باشد این شما بودید که شروع کردید.
-----------------------------------------
جمعی از جوانان حامی ندای وحدت
نام شما

آدرس ايميل شما

کاظمی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر حواستان باشد روزی باید در محضر خدا برای همه انحصارطلبی های طایفه ای تان پاسخگو باشید.
Romania
فعلا شما باید در محضر همون خدا پاسخگوی تهمت هاتون باشین
Romania
فعلا شما باید در محضر همون خدا پاسخگوی تهمت هاتون باشین
Iran, Islamic Republic of
در خواست اقای روشنفکربجا ومنطقی بوده چون این افراد چندین سال است که در هلدینگ ها کارمیکنند ولی امید به تداوم کار وپایداری برای انها نامعلوم است لذا نماینده مردم لازم است که دفاع از این قشر نماید تشکر از اقای روشنفکر
دلتا
Iran, Islamic Republic of
جوانان حامی ندای وحدت ..
خخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تمومه کارتو
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف آقای روشنفکر آدم صاق و مخلص یک رنگی است انسانی بسیار مومن و خدا ترسی است آقای روشنفکر فقط در انتخاب میرکل آموزش و پرورش اشتباه بزرگی کرد و نمی توان گفت که شناخت کاملی از ایشان نداشت و اشتباه کرد اقای عزتخواه توان این مدیریت و این پست مهم را نداشت بسیار بسیار ضعیف بود دومین اشتباه عدم مخالفتش با استانداری احمد زاده بود
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
اولین درک ما از این دفاعیات این بود که تنها کسی بر تخلف چشم پوشی می‌کند که حق السکوت گرفته يا بی ایمان است و لذا برخود واجب میدانم برائت خود را از ارزشی ها اعلام کنم اگه اصلاحات تخلف کند حداقل زیر لوای دیانت نیست ولی‌....
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
این متن نمونه بارز فرار به جلو و فرافکنی است نماینده محترم برای یکبار که هم شده اهم وظایف خود را مطالعه نمایند.
مهران
Iran, Islamic Republic of
تشت رسوایی روشنفکر افتاده و صدایش تا عمق روستاهای بویراحمد و بالاتر تا تهران رفته است. این یادداشت های ارسالی برای تطهیر ایشان فایده ندارد. نامه بکارگیری در هلدینگ ها را به احتمال زیاد یاران روشنفکر برای بی آبرو کردن و بستن دهان منتقدین که غالب افراد همین لیست منتقد ایشان هستند، منتشر کرده اند و فردا در انتخابات عنوان کنند اینها که مخالف ما هستند بخاطر عدم بکارگیری آنها در هلدینگ هاست.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.
زیر سر اون رفیق شفیقش است
Iran, Islamic Republic of
لیست هم طایفه ایهاش در علوم پزشکی چی؟؟
آرش
Iran, Islamic Republic of
تشت جریانات آقای زارع چی شد,,,
این جیب به اون جیب و،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،چیشد؟؟؟
تابناک
United Kingdom
اگر به فکر جوانان هستی چرا همشون از یک طایفه هستند و چندتاشون هم بازنشسته هستند؟
نوروز
United Kingdom
جناب روشنفکر کار با این مسائل درست نمیشه.
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
جناب می دانی برادر// که اخیرا دبیر جذب هیات علمی دانشگاه شده یکی ازهمین صدنفری بودکه رئس دانشگاه آن روز باسفارش همین آقایان بدون امتحان وغیر قانونی برای تحصیل به دوره دکتری فرستاده شد ولی بسیاری از فرزندان این استان که باسواد وزحمت خود دردوره دکتری بهترین دانشگاههای دولتی درس می خوانده یا فارغ التحصیل بودند اجازه حصور دردانشگاه یاسوج حتی برای تقاضای هیات علمی را نداشتند؟؟؟ فردای قیامت درمقابل شهدا و امام چه خواهید گفت؟
ن ت
United Arab Emirates
حالا اگه چنین چیزی واقعیت هم داشته باشد. اشکال کار در کجاست.مگه غیر از اشتغال جوانان این مرز و بوم است.
خدایی دنبال نیمه پر لیوان باشید. منفی گرایی نکنید، که روی آرامش نمی بینید.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
دست پیش گرفته اید که پس نیفتید!
علی
Romania
نه برادر عزیزم جناب روشفنکر خودت شروع کردی که در هر جلسه ای که نشستی گفتی بنده اهدافی داشتم که سال ۹۴ به آن اهداف رسیدم دیگه حنای جنابعالی برای مردم رنگی نداره راستی جناب روشنفکر شکایتی که برای بودجه کرده بودی جواب گرفتی یا نه بله از لیست ارسالی جنابعالی به آقای قالی باف معلوم شد که با چه کسانی ندای وحدت را تشکیل دادید.راستی شنیدم/ قهر کرده درست هست خدا کند درست نباشه چون ایشان مغز متفکر جریان ندای وحدت میباشید .
Iran, Islamic Republic of
چرا همش از یک طایفه اند و اکثر آنها هم بازنشسته اند؟
Iran, Islamic Republic of
بقیه ی افراد همون طایفه الان چه طور چنین تبعیضی را تحمل می کنند؟
معلومه که نماینده بین نزدیکان و بستگان خودش با افراد دورتر طایفه هم تبعیض قائل می شود
Iran, Islamic Republic of
.بااین کاراتون
Iran, Islamic Republic of
جنا ب نماینده خودت درحد نماینده مجلس نبودی حیف صد حیف
Iran, Islamic Republic of
ککا خاسی ابروشه درس کنی زی تییشه هم کور کردی

این توجیهات بی فایده است

ندای وحدتان ، فقط ندای تبعیض و بی عدالتی و قوم گرایی بوده است
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا این طیف از افراد مغرض راه به جایی نخواهند برد. نماینده توانمند و تلاش همه جانبه برای گره گشایی در جنبه های گوناگون دارد.
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بالا رو در کنار شما به ذلت رسید
حیف صد حیف به بویراحمد بالا
حسین
Iran, Islamic Republic of
چه ایرادی دارد که این یازده نفر در خارج از استان موقعیت بگیرند تا زمینه برای جذب افراد بیشتری را فراهم کنند. مگه نه اینه که گروهی دیگر از استان هایی دیگه این موقعیت ها را اشغال می کنند. چرا عده ای این قدر حسود هستند
.....
Russian Federation
درود بر جناب دکتر روشنفکر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
عذر بدتر از گناه...
من که به شخصه بخاطر شهید بزرگوار قباد روشنفکر و خاطرات خوبی که ازش داشتم، به مهدی روشنفکر رأی دادم، ولی بعد از سال‌ها تدریس از این نکته غافل بودم که فضل برادر دخلی به فضل برادر دیگر ندارد.
اشتباه کردیم و اقرار میکنیم...
مهر
Iran, Islamic Republic of
کاش می دانستیم تعریف این جوانان حامی ندای وحدت (!!!) از مستضعف چیست
عذر بدتر از گناه بود این دفاع
کاش آقای روشنفکر یه آدم باسواد در تیمش داشت لااقل قشنگ توجیه میکرد
پیمان
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر
خدایی هم اون بالاست
باید اون دنیا جوابگو قوم گرایی و طایفه گرایی و تبعیض ها و ... را در محضر خداوند عادل پاسخگو باشید
حلالتون نمیکنیم
علی
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست..... آقای روشنفکر شهر ما به لجن کشیده شده نیروهای تحت امرت اینقدر بی عرضه هستن /ک به فکر یه آسفالت ساد ه هم نیستن خیابان‌های یاسوج همش شده چاله چوله
علی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردیم بهت رای دادیم
علی
Iran, Islamic Republic of
جالبه
در متن آمده که ما از شما خیلی خلاف دیده ایم و سکوت کرده ایم این یعنی تا الان با ظلم قبلی ها مشکلی نداشته ای . الان که نامه خلافی شما رو شده تصمیم دارید خلافی دیگران را افشا کنید
.
بابا با هم بخورید . با هم
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
.. حرفه ای هست
Iran, Islamic Republic of
اقایون نماینده ای قبلی برادران عزیز چکار کردن که اقای روشنفکر نکرده ذات دشمن دشمنی است ای بویراحمد بالا هذا کینی بگیت تا بشناسیمتون ۴۰سال دستتون بود چه کردید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد سفلی و علیا نکن همین حرف های مفت باعث شد یک ادم ضعیف نماینده ایل سترگ تامرادی بشه این تعصبات کورکورانه استان ما را به گند کشیده
ناشناس
Lithuania
فقط همین چندتا تحصیلات عالیه داشتن ؟
مگه هر کسی که تو ستاد رئیسی بود باید جایی بکار گرفته بشه؟
ککا اومی آبروشه جمع کنی زدی تیشه هم کور کردی .
و متاسفم برای شما رسانه ی کبنا نون به نرخ روز خوری و رسالت رسانه ای خودتو نمیدونی .
Iran, Islamic Republic of
خاک برسر تک تکتون که بویی از ادمیت نبردین فقط بلدین تهمت تهمت تهمت بزنید نه خدا را میشناسید نهاز خدا میترسید یه کلمه یاد گرفتین قوم گرایی طایفه گرایی بابا به خدا بهرامی بره زارغ بره منتظریان بره هیچ کاری انجام نمی‌دهند اینقد حسادت نسبت به این بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
هر کسی بره بهتر از روشنفکره یکی مثل منتظریان کجا نماینده فعلی کجاااا روشنفکر اسمش نمایندست در عمل هیچ کاری بر نمیاد ازش
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها فقط کارشون اینه که بویر احمد بالا و پایین کنه وکا رشون اینه چقد حسادت الله اکبر بابا مریضند بعضی ها چقد حسادت نسبت به این طایفه والا بالله تا جاییکه من سراغ دارم اصل نصب دارترین طایفه‌ای که میشناسم همین طایفه است که شما اینقدر بهش حسادت میکنین البته ادمهای با ایلتبار های باارزه وبزرگند که دشمن زیاد ی دارند
قنبر
Iran, Islamic Republic of
تو اگر دونسی چنه درست اینویشتیش
احمدپا
Iran, Islamic Republic of
عجب،ماست مالی کردن با واژه پردازی و کلمات
اولا معلوم شدنامه صحت دارد چون اقراردارید می کنید
دوما اشکال ندارد بچه هم استانی داخل هلدینگ سرکاربرود
ولی تمام این افراد لیدرهای ایشون بودند ودرانتخابات دنبال وپشت سرش حتی در سخنرانی هاش نگاه کنید دورش هستند
مزد زحماتشون میخوان حالا
اگرراست میگین چرا اسم من ننوشتی منم تحصیل کرده بیکار هم استانی تان هستم
تامرادی اریایی
Iran, Islamic Republic of
تامرادی ها دیگه باهم متحد شدند جمعیتشون هم بزرگترین طایفه استان هست حسادت نکینید که ده من کیسه وش نیکنیت
لبیک
Iran, Islamic Republic of
شما دیگه رنگ مجلس را نخواهید دید...
بروید جایی و خودتان را بایگانی کنید
شیر زن ایل
Iran, Islamic Republic of
حقوتونه...
لبیک یاخامنه ای
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر شما دور بعد رنگ مجلس را نخواهد دید.
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1