کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری؛

کمیته راهبردی امنیت فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

24 اسفند 1401 ساعت 13:08

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه و تقویت روز افزون امنیت فناوری اطلاعات استانداری و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه و تقویت روز افزون امنیت فناوری اطلاعات استانداری و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.
به گزارش کبنانیوز، مرادعلی پیوند امروز چهارشنبه (24 اسفندماه 1401) در جلسه کمیته راهبردی امنیت فناوری اطلاعات استانداری با حضور مدیران کل امور اداری و مالی، تحول اداری، پدافند غیرعامل ، فناوری اطلاعات و معاون اداره کل حراست استانداری به تشریح وضعیت فعلی و برنامه های امنیت فناوری اطلاعات استانداری و شبکه دولت پرداخت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا و از جمله کشور ما جایگاه ویژه ای دارد بطوریکه مقام معظم رهبری بارها به این موضوع و اهمیت آن اشاره کرده است و ما هم باید در این خصوص بروز باشیم و نباید از این مسئله مهم غافل شویم. 
پیوند در این نشست بر اهمیت امنیت فناوری اطلاعات استانداری، فرمانداری ها و شبکه دولت تاکید کرد و اظهار داشت: مهم است نقاط  ضعفی اگر در این حوزه باشد سریعا برطرف شود و نقاط قوت آن نیز تقویت گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای تقویت و توسعه راهبردی شبکه فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استانداری و فرمانداری های شهرستان ها ارائه شود.
پیوند ابراز داشت: برآورد دقیقی همراه با جزئیات از میزان نیازها، تجهیزات لازم و منابع اعتباری برای توسعه و تقویت شبکه و استفادها از اینترنت در محیط اداری ارائه شود تا در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر نظارت و بازدید برای شرایط و وضعیت امنیتی IT در کلیه سازمان ها استان تاکید کرد و خواستار توسعه و تقویت شبکه دولت شد.
پیوند آموزش های لازم برای کاربران شبکه را ضروری دانست و گفت: کاربران و به خصوص مسوولین امنیت فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی به لحاظ فنی، مهارت کامل و بروز در رابطه با بهره برداری و امنیت شبکه را داشته باشند.
وی تاکید کرد: جلسات کمیته راهبردی امنیت فناوری اطلاعات به صورت مداوم تشکیل و مصوبات آن نیز کاملا اجرا شوند.


کد مطلب: 459819

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459819/کمیته-راهبردی-امنیت-فناوری-اطلاعات-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1