کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۴۰۳ استان کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قول می‌دهم دولت در بخش اقتصادی تغییر و تحول ایجاد خواهد کرد

23 اسفند 1401 ساعت 21:28

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کنگره ملی سال ۱۴۰۳ سرداران و شهدای استان باید به شایستگی و به شکل مطلوبی برگزار شود.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کنگره ملی سال ۱۴۰۳ سرداران و شهدای استان باید به شایستگی و به شکل مطلوبی برگزار شود.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۴۰۳ استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه فتح برگزار شد با بیان اینکه، آزادی و امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم گفت: هر کاری که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام دهیم مانند قطره‌ای در مقابل دریای بیکران ایثار و از خودگذشتگی شهدا ناچیز است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره انجام شود، افزود: سپاه برنامه‌هایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره انجام داده اما این برنامه‌ها نیازمند ارزیابی بیشتری است، لذا کمیته ارزیابی کنگره تشکیل و فعال شود.
وی با اشاره به اینکه یکسری از مسائل در کنگره شهدا مورد توجه جدی باشد، افزود: مشکلات اعتباری همواره وجود داشته که توصیه می‌کنم برای استفاده بهتر از اعتبارات، بهره‌وری را افزایش دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای برگزاری کنگره به اعتبار نیاز است، گفت: بخشی از اعتبار مورد نیاز کنگره سرداران و شهدای استان توسط خود سپاه تأمین می‌شود.
دکتر احمدزاده بیان کرد: از اعتبارات حوزه فرهنگی رقمی را برای کنگره سرداران و شهدای استان اختصاص خواهیم داد، ضمن اینکه در سفر دور دوم دولت به استان این مهم مطرح و اعتبار جذب خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزار‌کنندگان کنگره ملی استان در سال ۱۴۰۳ نگران اعتبار نباشند و خودم شخصاً اعتبار مورد نیاز کنگره را پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: قول می‌دهم این دولت به فضل الهی تغییر و تحول ایجاد خواهد کرد و در بخش اقتصادی که پاشنه آشیل کشور است این تغییر و تحول را شاهد خواهیم بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به تفاوت کنگره سال ۱۴۰۳ با کنگره سال ۱۳۹۵ گفت: برای کنگره‌ای که در آینده برگزار می‌شود، ۹۰ برنامه با ۳۶ هزار ریزبرنامه پیش‌بینی شده است.
سردار حمید خرمدل افزود: این کنگره ۱۴ اجلاسیه خواهد داشت که ۸ اجلاسیه به صورت شهرستانی و ۶ اجلاسیه استانی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز کنگره ملی استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲۰ میلیارد تومان است که ۳۰ میلیارد تومان در حوزه سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومیت پیش‌بینی شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز کنگره توسط سپاه و ۷۰ درصد از اعتبارات استان تأمین می‌شود.


کد مطلب: 459796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459796/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-قول-می-دهم-دولت-بخش-اقتصادی-تغییر-تحول-ایجاد-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1