تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۹۷۷۱

گام بلند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فعالیت‌های قرآنی / بازدید نماینده ولی فقیه از دوره تربیت مربی قرآن کریم (طرح بشری) در یاسوج

۰
گام بلند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فعالیت‌های قرآنی / بازدید نماینده ولی فقیه از  دوره تربیت مربی قرآن کریم (طرح بشری) در یاسوج
کبنا ؛
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مربیان و موسسات آموزشی قرآن گفت: آموزش درست قرائت قرآن کریم را با استفاده از روش‌های جدید و نو برای صحیح‌خوانی مد نظر قرار دهید.
به گزارش کبنا، آیت اله سید نصیر حسینی در دیدار با مربیان موسسات قرآنی و پرورشی بیان داشت: در محضر قرآن بودن کلمات وحی را بر زبان جاری کردن همراهی با انبیاء و اولیاء پروردگار است.
وی با تاکید بر اینکه در جامعه بایستی با قرآن انس داشته باشیم، افزود: طرح قرآنی بشری طرحی است که بر اساس آن مربیان و علاقه مندان به درستی آموزش روخوانی قرآن  صورت می‌گیرد و این طرح یک کار ارزشمند و ماندگار می‌باشد که باعث انس و الفت گرفتن اقشار مختلف جامعه با حقیقت قرآن  است.
امام جمعه شهر یاسوج یاد آور شد: بایستی کلام وحی که ارزش والایی دارد در جامعه دینی به درستی قرائت شود، و یک برنامه ریزی مدون و درازمدت برای ایجاد شور و نشاط و سوق جوانان و نوجوانان برای قرائت صحیح مد نظر قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه ادامه داد: قرآن کلید ورود به بهشت است و این کتاب مقدس پر از نور و معرفت روشنایی می‌باشد و سعادت دنیوی و و اخروی کسانی را که به فرامین آن جامع عمل پوشاندند در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت قرائت قرآن کریم نزد پروردگار عنوان کرد: کتاب آسمانی قران که به زیبایی و بدون از کم و کاستی بر بشر نازل شد، بشر بایستی  به دستوراتش عمل کند و به زیبایی  و بدون اشتباه تلاوت شود.




نام شما

آدرس ايميل شما

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1