کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان صمت / آقای استاندار مشکل این سازمان روزبهان است / تیزبینی و دغدغه احمدزاده / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: واسطه گری و دلال‌بازی در شهرک‌های صنعتی جمع شود

23 اسفند 1401 ساعت 8:54

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت این استان به‌طور سرزده بازدید کرد.‌ تذکرات و نکات استاندار و حواشی این بازدید جالب است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌طور سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱) سید علی احمدزاده_استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ به همراه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند. در این بازدید احمدزاده از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد. نوروز جاوید از کارکنان واحد بازرسی در این بازدید خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل این سازمان روزبهان است که او را گذاشته‌اید مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و‌‌‌ بویراحمد. من حسابداری خوانده ام و سال‌ها حسابرس بودم.‌ چرا من را در اینجا گماشته‌اند که هیچ تحصیلات مرتبطی با آن ندارم.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این کارمند، گفت: لطفا بیان این مسائل را به وقت دیگری واگذار کنید و الان پیرامون مشکلات و موانع کارهای محوله خودتان توضیح بدهید.
وی افزود: البته مسائل اینچنینی را می‌توان از مراکز بالادستی خودتان پیگیری کنید.
به گزارش کبنا، در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بخش‌های مختلف این سازمان را مورد بازدید قرار داد. یکی از کارکنان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نوع بازدید به کارکنان امیدواری و انگیزه می‌دهند.
احمدزاده در ادامه گفت: تولید و اشتغالزایی سیاست اول حاکمیت و نظام اسلامی است که در این راستا همه باید کمک و همکاری کنند و نباید واحد‌های تولیدی به دلیل گیر افتادن در بروکراسی های اداری و بانک‌ها زمین گیر شوند.
وی جذب سرمایه‌گذار را مهم دانست و اظهار داشت: بانک‌ها سیاست‌های بانک مرکزی را در حوزه اشتغال و تولید مدنظر قرار دهند. 
به گزارش کبنا، در ادامه بازدید احمدزاده یا تیزبینی دست روی نکات و موضوعات مختلفی می‌‌گذاشت. او در بازدید از اتاقی یکی از واحد‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد وقتی دید که این اتاق شلخته و بی‌نظم است و بخشنامه‌ها خیلی نامنظم به دیوار نصب شده، گفت: این چه وضعی است، نظم و انضباط از ویژگی‌های کارمندان است. لطفا به محیط کارتان اهمیت بدهید. محیط مناسب به کارمند انگیزه و روحیه  می‌دهد و بهره‌وری هم بالاتر می‌رود.
بعضی اتاق‌های واحد اداری و مالی شیک‌تر از بقیه‌ اتاق‌ها بود که استاندار به مسوولان این واحدها گفت: همانطوری که اتاق‌های خودتان را نظم رنگ و لعاب می‌دهید، بقیه اتاق‌ها را همینطور بهش برسید.
نبود آسانسور در ساختمان قدیمی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از دیگر مشکلات این ساختمان بود که مورد توجه استاندار قرار گرفت و تلویحا گفت: همانطوری که باید به موضوعات اصلی مردم اشتغال و تولید توجه ویژه شود، رفاه حال کارکنان برای بهره‌وری بیشتر مدنظر قرار بگیرد.
​​​​​​در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اتاق حراست رفت و او تنها با حراست وارد صحبت شد و.... 
در ادامه احمدزاده با حضور مدیران درمحل دفتر رئیس سازمان حاضر شد و گفت: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال‌زایی چابکی سازمان صنعت، معدن و تجارت مهم است. نباید فرایند  استعلام‌‌ها طولانی باشد. پنجره واحد در این مسیر اثرگذار خواهد بود که از ظرفیت این پنجره واحد سرمایه‌گذاری بهره برد.
وی در ادامه به امنیت سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: تغییر شیوه و رفتار در برخورد با سرمایه‌گذار اهمیت دارد، نباید جریان سرمایه‌گذاری در این استان کند شود و باید بیش از پیش به مقوله سرمایه‌گذاری اهمیت داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به واگذاری اراضی و زمین برای واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: برخی به این بهانه سوء استفاده می‌کنند که باید در واگذاری زمین‌ها نظارت جدی صورت بگیرد که این زمین‌ها صرفاً در مسیر تولید و اشتغال قرار بگیرد و باید در شهرک‌های صنعتی واسطه گری و دلال‌بازی در این باره جمع شود.
احمدزاده تاکید کرد: زمینی که واگذار می‌شود، کنترل و نظارت شود و نباید خرید و فروش زمین در شهرک‌های انجام بگیرد.
وی به نظارت بر بازار اشاره کرد و گفت: در آستانه عید و ماه مبارک رمضان هستیم و نظارت‌ها در بازار جدی و مستمر شود، مردم در این زمینه گلایه‌مند هستند.
 


کد مطلب: 459770

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459770/بازدید-سرزده-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-سازمان-صمت-آقای-مشکل-این-روزبهان-تیزبینی-دغدغه-احمدزاده-واسطه-گری-دلال-بازی-شهرک-های-صنعتی-جمع-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1