کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه بهاره کالا در یاسوج گشایش یافت

19 اسفند 1401 ساعت 11:42

نمایشگاه بهاره عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم با حضور شماری از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج مرکز این استان گشایش یافت.


نمایشگاه بهاره عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم با حضور شماری از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج مرکز این استان گشایش یافت.
به گزارش کبنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه که قشر‌های مختلف مردم نیز حضور داشتند گفت: محصول‌های مورد نیاز مردم در بیش از ۲۰۰ غرفه ارایه شده و ۷۰ درصد غرفه‌ها مربوط به استان است و در بقیه غرفه‌ها کالا‌های تولیدی دیگر استان‌ها عرضه می‌شود.
«کریم روزبهان» افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۲۵ اسفند در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج دایر است.
وی ادامه داد: نمایشگاه بهاره با توجه به نزدیک بودن نوروز و ماه رمضان همچنین افزایش تقاضا برای کالا‌های اساسی، با هدف کنترل و تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و رفاه حال مردم برپا شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایشگاه نیازمندی‌های شب عید مردم از جمله شامل کفش، پوشاک، شیرینی و خشکبار با ۱۰ تا ۵۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود و قیمت‌گذاری توسط بازرسان اداره کل صمت و اتاق اصناف انجام شده است.
وی افزود: گروه‌های بازرسی اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه مستقر هستند که مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به آنان گزارش دهند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۷ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارد.


کد مطلب: 459577

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459577/نمایشگاه-بهاره-کالا-یاسوج-گشایش-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1