کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مسمومیت دانش‌آموزان هفده شهریور یاسوج

14 اسفند 1401 ساعت 12:14

صبح امروز برخی دانش‌آموزان مدرسه هفده شهریور یاسوج ( مقطع ابتدایی) دچار مسمومیت شدند.


صبح امروز برخی دانش‌آموزان مدرسه هفده شهریور یاسوج ( مقطع ابتدایی) دچار مسمومیت شدند.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان که صبح امروز (یکشنبه 14 اسفند ماه 1401) در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: دقایقی پیش به ما اطلاع رسانده شد که در مدرسه هفده شهریور یاسوج مسمومیت ایجاد کرده‌اند.
به گزارش کبنا، همچنین شب گذشته سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کهگیلویه و بویراحمد به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: مسمومیت دانش‌آموزان ادامه جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی و ایجاد بدبینی بین مردم و تضعیف روحیه آن‌ها هدف اصلی این جنگ است.
وی افزود: آن‌ها می‌خواهند که به دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان آسیب وارد کنند. لذا با این حربه جدید یعنی مسمومیت دانش‌آموزان اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعطیلی مدارس یکی از اهداف دشمنان است و آنان می‌خواهند که دانش‌آموزان ما را از فضای کلاس و درس دور نگه دارند تا در فضای مجازی نیات شوم خود را پیاده کنند.
وی اضافه کرد: پشت پرده مسمومیت دانش‌آموزان دشمنان ما حضور دارند و آن‌ها با فضاسازی و جنگ ترکیبی که از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌اند به دنبال تضعیف روحیه مردم هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: یک پویش همگانی برای مقابله با این حربه دشمن لازم است و مردم عزیز ما باید خویشتن‌داری خود را حفظ کنند؛ زیرا که نیرو‌های امنیتی پای کار هستند و این نقشه شوم نیز با مشارکت مردم نقش بر آب می‌شود.
سید ولی موسوی_ سخنگوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این باره گفت: هنوز اطلاع کامل در دست نیست و بعد از بررسی خبر دقیق را در اختیار مردم قرار خواهیم گذاشت.
وی تصریح کرد: مردم و رسانه‌ها از اظهارنظر‌های بی‌اساس و غیرکارشناسی پرهیز کنند و نباید جو جامعه با حرف‌های نادرست خدای نکرده متشنج شود.
بنا بر گفته شاهدان عینی؛ جو مدرسه را مشتنج کردند. آمبولانس اورژانس 115 شهر یاسوج و مأموران نیروی انتظامی به موقع در محل این مدرسه حاضر شدند و همچنین گفته می‌شود، خانمی که در حین فیلم‌برداری بوده، دستگیر شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 459333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459333/مسمومیت-دانش-آموزان-هفده-شهریور-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1