کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون آموزش و پرورش استان گفت؛

تجهیز یک هزار و 181 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد

13 اسفند 1401 ساعت 15:00

یک هزار و 181 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.


یک هزار و 181 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.
به گزارش کبنانیوز، ایمان سبحان نژاد در نشست ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تعداد 12 پایگاه و ۱۶۳ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس نوع امکانات درجه بندی شده و در اختیار مسافران خواهد بود.
سبحان نژاد گفت: ۲۷ کلاس ویژه، ۳۸۲ کلاس در گروه الف،۵۲۴ کلاس در گروه ب و ۲۴۸ کلاس در گروه ج با توجه به امکانات رفاهی که دارند درجه بندی و در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اجرای طرح اسکان نوروز۱۴۰۲ از هفته آخر اسفندماه شروع خواهد شد.
سبحان نژاد ادامه داد: برای رفاه حال مسافران و آشنایی آنان با مراکز دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری میراث فرهنگی پوستر اماکن مذهبی، تاریخی، زیارتگاه‌ها و مراکز تفریحی در مراکز اسکان در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت و نسخه پی دی اف آن در شبکه اطلاع رسانی شاد در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.
وی از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستانها و مناطق خبر داد و بیان کرد: این بازدیدها با هدف حفظ و آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.


کد مطلب: 459300

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459300/تجهیز-یک-هزار-181-کلاس-اسکان-مسافران-نوروزی-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1