تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۵۹۲۵۶
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

از جنگ ترکیبی دشمن که عده‌ای هنوز او را باور نکرده اند تا لزوم آموزش فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه

۱
۱
از جنگ ترکیبی دشمن که عده‌ای هنوز او را باور نکرده اند تا لزوم آموزش فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه
کبنا ؛ام جمعه دهدشت با بیان اینکه متأسفانه هنوز عده‌ای جنگ ترکیبی دشمن را باور نکرده‌اند افزود: یک روز به بهانه حجاب و امروز سریال مسمومیت در مدارس را شروع کرده، البته موفق نخواهد شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت به نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت اشاره کرد و ادامه داد: در زمان ظهور ایشان جهان پر از عدل می‌شود، ستم از بین می‌رود، گرسنه بر زمین نمی‌ماند، جهان پر از نعمت می‌شود. 
وحدانی فر راز دشمنی دشمنان را بیدار شدن، خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران دانست و افزود: جمهوری اسلامی بنای بر دشمن تراشی ندارد اما اجازه هم نخواهیم داد که دشمن مقابل ما بایستد.  
وی به جنگ فزآینده ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: علی رغم هزینه های فراوان دشمن اما با شکست مواجه شد و یکی از مسائلی که این روز ها نیاز به تبیین دارد چرایی دشمنان بعد از ۴۴ سال پس از انقلاب است. 
وحدانی فر با بیان اینکه متأسفانه هنوز عده‌ای جنگ ترکیبی دشمن را باور نکرده‌اند افزود: یک روز به بهانه حجاب و امروز سریال مسمومیت در مدارس را شروع کرده، البته موفق نخواهد شد.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که در فاصله یک سال و نیم تنها دو هزار تومان قیمت دلار افزایش پیدا کرد گفت: اما این افزایش قیمت دلار به واسطه التهابات اخیر دشمن بوده و دشمن در تلاش برای این‌که اقتصاد را معیوب کنند، اما تصمیم‌های خوبی گرفته شده و از این هم عبور خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اظهار کرد: این مسئله قابل پیش‌بینی بود و هنوز برخی در این برهه از زمان متوجه جنگ ترکیبی نشدند و به آرایش جنگی عمل نکرده‌اند.
وی با بیان این‌که نیاز به تلاش بیشتر برای کاهش تورم وجود دارد از سیاست‌های حذف ارز ترجیحی، جنگ شناختی و ناامن سازی کشور توسط عده‌ای خودفروخته به عنوان برخی دلایل جنگ اقتصادی نام برد.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که دولت سیزدهم در تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است گفت: طبق قرارداد دولت، قرار است یک هزار ۳۰۰ دلار وارد کشور شود و لذا دشمن به دنبال تضعیف اقتصادی و ناامن سازی فضای کشور است تا سرمایه‌گذاری وارد کشور نشود.
وی نفاق دشمن در خصوص مذاکرات را یادآور شد و با بیان این‌که دولت با هم‌افزایی سه قوه بنای بر اجرای برجام معیوب که زیر دست دشمن باشد را ندارد گفت: امروز جمهوری اسلامی به این باور رسیده با تکیه بر توان داخلی می‌توان کشور را اداره کرد و اگر دشمن تصور می‌کند با این فضا می‌توانند مسئولین ما را پای امضای نافرجام برجام ببرند اشتباه می‌کنند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: آمریکا باید برگردد و اگر به تعهدات خود عمل کردند آن موقع درباره برخی مسائل مذاکره خواهیم کرد.
وی گزافه‌گویی‌های نتانیاهو در خصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را یادآور شد و بیان این‌که این‌ها لاف در غریبی می‌زنند خطاب به رژیم غاصب گفت: شما مقابل یک بازوی جمهوری اسلامی سه روز دوام نیاوردید آن وقت می‌خواهید با خود ایران مقابله کنید؟ به صراحت می‌گوییم کشورهای که فضا را در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌دهند و اگر غلطی از این رژیم غاصب سر بزند، قبل از این‌که حیفا و تل‌آویو را هدف قرار دهیم، کشورهایی که در اختیار صهیونیست هستند را موشک‌باران خواهیم کرد.
وی به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و افزود: تلاش‌های فزاینده اما خاموش برای امنیت کشور توسط این سربازان گمنام صورت گرفته است، و این مدال افتخار برای شماست که نام شما را سربازان گمنام گذاشتند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر هفته منابع طبیعی را یادآور شد و با بیان این‌که آثار تخریبی بشر بر پیکره طبیعت جبران ناپذیر است و حیات بشر را تهدید می‌کند اظهار کرد: آیندگان به این طبیعت نیاز دارند و باید فرهنگ حفظ منابع طبیعی مسئله عمومی شود.
وی هم‌چنین با یادآوری هفته امور تربیتی با استناد به قرآن کریم گفت: اول تزکیه پرورش روح و جان بعد علم، چرا که اگر انسان پرورش نداشته باشد هر چه قدر هم عالم باشد موفق نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احتمالا در بین مردم و در ایران زندگی نمی کنید
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1