کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با هفته فضای مجازی؛

اولین نمایشگاه فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌گردد + جزییات

12 اسفند 1401 ساعت 12:11

رئیس هیئت‌اندیشه‌ورز فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی اولین نمایشگاه فضای مجازی در استان خبر داد.


رئیس هیئت‌اندیشه‌ورز فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی اولین نمایشگاه فضای مجازی در استان خبر داد.
حمید نادریان_ رئیس هیئت‌اندیشه‌ورز فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اهداف برپایی نمایشگاه فضای مجازی در استان اظهار داشت: اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد باهدف معرفی توانمندی‌های تولیدی و رسانه‌ای فعالان فضای مجازی استان طراحی‌شده است.
وی افزود: بنابراین این نمایشگاه در بخش‌های سواد رسانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال، تولید محتوا، سکو‌های ارائه‌دهنده خدمات و استارتاپ‌ها، تجارت و بازرگانی، فرهنگ و هنر، خدمات و... برگزار می‌شود، درحالی‌که صاحبان کسب‌وکار اینترنتی در زمینه‌های مختلف می‌توانند محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه مجازی به نمایش بگذارند.
نادریان با شاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان هم گفت: باید توجه کرد که سال‌هاست بازاریابی نوین از طریق فضای مجازی در دنیا و به‌تبع در برخی مناطق کشورمان رایج شده بنابراین در این زمینه نباید از قافله عقب بیافتیم و باید از این فضا نیز بهره‌برداری مناسب را داشته باشیم چراکه ظرفیت‌های ارزشمند و نیز بالقوه‌ای در استان را شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: بااین‌وجود نیز مهم‌ترین اهداف و مزایای برگزاری نمایشگاه مجازی در استان نیز می‌توان به افزایش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات برای توسعه کسب‌وکار اینترنتی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی برای نمایش تولیدات و تسهیل دسترسی به بازار‌های داخلی خواهد بود.

نادریان در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه فضای مجازی استان با شعار «چالش‌های مجازی را به فرصت تبدیل کنیم» برپا خواهد شد که این نمایشگاه با همکاری و نظارت سازمان فضای مجازی بسیج استان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، شبکه استانی دنا، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، اداره کل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس، دانشگاه یاسوج و... برگزار می‌شود.
وی در پایان هم گفت: به دنبال فرهنگ‌سازی از فضای مجازی هستیم اگرچه اولین نمایشگاه مجازی کهگیلویه و بویراحمد، رویداد جدیدی خواهد بود که می‌تواند گرایش فعالان مجازی استان برای حضور در این نمایشگاه را صدچندان کند و پیش‌بینی می‌شود که این حرکت نوین موردتوجه فعالین فضای مجازی و صاحبان کسب‌وکار اینترنتی قرار گیرد.
براین اساس، این نمایشگاه از ۱۴ لغایت ۱۷ اسفندماه جاری و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ عصر با حضور دستگاه‌های مختلف و نقش‌آفرین در حوزه فضای مجازی و آخرین تولیدات و دستاورد‌های آنان برگزار می‌شود علاقه‌مندان جهت بازید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس یاسوج، بلوار پاسداران، روبروی گلستان ۱۱، جنب ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج مراجعه کنند.


کد مطلب: 459244

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459244/اولین-نمایشگاه-فضای-مجازی-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-گردد-جزییات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1