کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاونت سازمان صمت خبر داد:

87 واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد

9 اسفند 1401 ساعت 16:22

جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خصوص اعمال مشوقهای لازم برای واحدهای تولیدی و صنفی سال ۱۴۰۱ که موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان می شوند، برگزار گردید.


جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خصوص اعمال مشوقهای لازم برای واحدهای تولیدی و صنفی سال ۱۴۰۱ که موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان می شوند، برگزار گردید.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی صمت، جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خصوص اعمال مشوقهای لازم برای واحدهای تولیدی و صنفی که در سال ۱۴۰۱ موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شده اند، برگزار گردید.
معاون بازرسی و نظارت اداره‌ کل صمت استان گفت: بر اساس دستورالعمل های ارسالی سازمان حمایت چندین نوبت فراخوان به شهرستانهای تابعه، اتاقهای اصناف سراسر استان و اتحادیه های مربوطه ارسال گردید.
روح الله باقری فرد افزود: در سطح شهرستان بویراحمد تعداد ۱۵۴ واحد صنفی ثبت نام کردند که پس از مکاتبه اتاق اصناف با این اداره کل استعلامات صورت گرفت.
باقری فرد اضافه کرد: اداره کل صمت و تعزیرات حکومتی پس از بررسی استعلام درخواست کنندگان از مجموع ۱۵۴ واحد، تعداد ۶۷ واحد صنفی که پرونده تخلف صنفی داشتند را از لیست حذف و در مجموع تعداد ۸۷ واحد صنفی جهت دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال ۱۴۰۱ در شهرستان بویراحمد پذیرفته شد.
وی عنوان کرد: در مراسمی که در اسفند ماه سال جاری با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار خواهد شد از برگزیدگان برتر تجلیل خواهد شد و دستگاه‌های مربوطه خصوصا امور مالیاتی، تامین اجتماعی، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف نیز مشوقهای لازم را برای این واحدها اعمال خواهد نمود.

 


کد مطلب: 459126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459126/87-واحد-صنفی-کهگیلویه-بویراحمد-گواهینامه-رعایت-حقوق-مصرف-کنندگان-دریافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1