کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تذکر عملکرد معاون اقتصادی استاندار به بانک های کهگیلویه و بویراحمد

9 اسفند 1401 ساعت 13:56

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات بازسازی مسکن روستایی، نصب پنل های خورشیدی در روستاها و مشاغل خانگی استان بهبود یابد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات بازسازی مسکن روستایی، نصب پنل های خورشیدی در روستاها و مشاغل خانگی استان بهبود یابد.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری در جلسه بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بازسازی مسکن روستایی، نصب پنل های خورشیدی در روستاها و مشاغل خانگی استان اظهار داشت: لازم است که سرعت کار بانک های عامل این استان برای پرداخت تسهیلات در هر سه بخش بالا رفته و تحرک بیشتری صورت گیرد.
وی خواستار همکاری و مساعدت هر چه بیشتر بانک های عامل استان برای پرداخت تسهیلات به منظور نصب پنل خورشیدی در روستاهای این استان ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان شد.
عسکری افزود: نصب پنل خورشیدی در روستاها با عنوان «جهاد روشنایی» یک طرح ملی بوده و ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است که در سراسر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: براساس این طرح ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و اقساط ۸۰ ماهه برای خرید پنل خورشیدی پنج کیلوواتی به متقاضیان مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان پرداخت می شود.
عسکری عنوان کرد: انرژی برق تولیدی از هر پنل خورشیدی نصب شده در روستاهای استان از سوی شرکت توزیع نیروی برق این استان خریداری و وارد مدار می شود.
معاون اقتصادی استانداری گفت: ماهانه نیز مبلغی از سوی شرکت توزیع نیروی برق این استان به فرد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان پرداخت خواهد شد.
عسکری اظهار داشت: نصب پنل خورشیدی در روستاهای استان فرصتی مناسب به منظور درآمدزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان است که باید استفاده بهینه ای از آن شود.
وی بر لزوم استقرار کارشناس از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در شرکت توزیع نیروی برق این استان برای پیشبرد مطلوبتر امور مربوط به نصب پنل خورشیدی در روستاها تأکید کرد.
عسکری تاکید کرد: نشست های رفع نواقصات و ایرادها برای اجرای هر چه بهتر این طرح در شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شود.


کد مطلب: 459122

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459122/تذکر-عملکرد-معاون-اقتصادی-استاندار-بانک-های-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1