کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با محوریت آمادگی برای پیشگیری از تصرفات و تغییر کاربری ارضی؛

جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

7 اسفند 1401 ساعت 10:56

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت شناسایی نقاط آسیب‌پذیر برای پیشگیری از تصرف اراضی تاکید کرد.


بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت شناسایی نقاط آسیب‌پذیر برای پیشگیری از تصرف اراضی تاکید کرد.
به گزارش کبنانیوز، محمدمهدی صالحی گفت: جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان با محوریت آمادگی دستگاه‌های متولی از جمله اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی استان جهت بررسی و پیشگیری از تصرفات و تغییر کاربری ارضی (ملی، کشاورزی، حریم و بستر رودخانه‌ها) در تعطیلات و ایام نوروز 1402 برگزار شد.
وی افزود: در ایام نوروز و تعطیلات برخی سودجویان موجب تصرف و تخریب برخی اراضی ملی، کشاورزی و تغییر کاربری حریم و بستر رودخانه‌ها می‌شوند که انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی نقاط آسیب‌پذیر و مستعد را شناسایی و بازدیدهای میدانی توسط کارسناسان و بازرسان جهت جلوگیری از تصرف منابع ملی را فعال‌تر کنند.
بازرس کل استان ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات ثابت شورای دستگاه‌های نظارتی، دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بیان مشکلات حوزه‌های مربوط و راهنمایی و ارشاد برای رفع موانع و چالش‌های حوزه مدیریتی استان در چارچوب قوانین و مقررات است.
بر پایه این خبر؛ جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی با حضور اعضای شورای نظارتی استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیرکل جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های متولی در حوزه اراضی در سالن جلسات بازرسی کل استان برگزار و دستورات و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


کد مطلب: 459003

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459003/جلسه-شورای-دستگاه-های-نظارتی-کهگیلویه-وبویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1