کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در صحن علنی مجلس مطرح شد

دنیامالی، نماینده مجلس: کسی که خودروی ۱۰۰ میلیونی خریده و امروز ۴ میلیارد تومان شده، چه گناهی کرده؟ / برای هر چیزی که نمی‌شود مالیات گرفت / مالیات برای زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید

7 اسفند 1401 ساعت 10:48

احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در صحن علنی مجلس گفت: مالیات یک درصدی برای خودرو‌های گران قیمت هم اضافه است چه برسد به ۲ درصد. او تاکید کرد: کسی که خودروی ۱۰۰ میلیونی خریده و امروز ۴ میلیارد تومان شده چه گناهی کرده؟ ساختار اقتصادی مشکل داشته و به خاطر تورم لجام گسیخته قیمت خودرو خیلی بالا رفته است.


احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در صحن علنی مجلس گفت: مالیات یک درصدی برای خودرو‌های گران قیمت هم اضافه است چه برسد به ۲ درصد.
به گزارش کبنا، وی با انتقاد از طرح مالیات دو درصدی از خودروهای لوکس گفت: چرا می‌خواهیم مردم را مخالف نظام بکنیم؟ برای هر چیزی که نمی‌شود مالیات گرفت. مالیات چارچوب خاص خودش را دارد.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
او تاکید کرد: کسی که خودروی ۱۰۰ میلیونی خریده و امروز ۴ میلیارد تومان شده چه گناهی کرده؟ ساختار اقتصادی مشکل داشته و به خاطر تورم لجام گسیخته قیمت خودرو خیلی بالا رفته است.


کد مطلب: 459002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459002/دنیامالی-نماینده-مجلس-کسی-خودروی-۱۰۰-میلیونی-خریده-امروز-۴-میلیارد-تومان-شده-گناهی-کرده-چیزی-نمی-شود-مالیات-گرفت-زمانی-رونق-اقتصادی-داشته-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1