کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام سیدناصر حسینی پور به مناسبت روز پاسدار و جانباز

6 اسفند 1401 ساعت 13:38

سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.


سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
به گزارش کبنا متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»
سوم و چهارم شعبان مصادف با میلاد دو اسوه غرورآفرین جهان اسلام است که در تقویم مملکت ما به نام روز پاسدار و جانباز نام گذاری شده است. پاسداران که حسین فهمیده‌های مکتب حسینی و حافظان مرزهای عزت و آزادگی، بلالان ماذنه‌های حریت و جانبازان که بقیه الشهدا و جان فدایان راه حسینی، الگوهای همیشگی صبر و ذخیره‌های ماندگار کشورمان هستند و به بیان دقیق رهبر انقلاب؛ «شهدای زنده انقلاب هستند».
بدون شک آزادگی، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، طی ۴۴ سال مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به‌ ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با تاسی از مکتب و منش عاشورایی، از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و قدرت و شکست‌ناپذیری خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.
اینجانب به عنوان سرباز کوچک ولایت و خادم مردم در خانه ملت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پاسدار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و « روز جانباز » را به تمامی مردم شریف حوزه انتخابیه و همه سبزپوشان پر افتخار و حماسه‌‌‌ساز سپاه پاسداران و جانبازان فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران سرافراز و جانبازان غیور دیارم که ترجمان واقعی مردان الهی است، تبریک عرض نموده و با آرزوی بهروزی برای این عزیزان، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس اسلامی را در پرتو آرمان‌های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند منان مسألت دارم.
سید ناصر حسینی‌پور

 


کد مطلب: 458958

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458958/پیام-سیدناصر-حسینی-پور-مناسبت-روز-پاسدار-جانباز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1