کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

برگزاری بزرگترین کارگاه آموزشی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

1 اسفند 1401 ساعت 11:26

همایش بزرگ مربیان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و اساتید برتر دانشگاه تهران برگزار می شود.


همایش بزرگ مربیان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و اساتید برتر دانشگاه تهران برگزار میشود.
به گزارش کبنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: این همایش یک روزه با هدف افزایش سطح علمی و مهارتی مربیان ورزشی و همچنین ایجاد پویایی و شور و نشاط در مربیان برگزار می‌شود.
فرشید کرمی اظهار داشت: افتتاحیه این همایش با حضور مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، مسوولان استانی و آموزش و پرورش استان شروع خواهد شد که تجلیل از سبزپوشان سپاه پاسداران به خاطر روز پاسدار، تجلیل از 40 معلم برتر ورزشی، تجلیل از مدال آوران دو و می‌دانی در مسابقات کشوری، اجرای موسیقی و برنامه‌های شاد را در برنامه خواهیم داشت.
وی گفت: بخش دوم این همایش با حضور اساتید برتر دانشگاه تهران و برگزاری سه کارگاه آموزشی مجزا با هدف افزایش سطح علمی و مهارتی مربیان ورزشی برگزار می‌شود.
کرمی افزود: این همایش با همکاری آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان یاسوج روز پنج شنبه 4 اسفندماه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: حدود 500 نفر در این همایش حضور خواهند داشت.



کد مطلب: 458728

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458728/برگزاری-بزرگترین-کارگاه-آموزشی-ورزشی-کهگیلویه-بویراحمد-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1