کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران شبانه روزی شد

26 بهمن 1401 ساعت 11:49

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران از ۲ شیفت به شبانه روزی (سه شیفت) ارتقا یافت.


مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران از ۲ شیفت به شبانه روزی (سه شیفت) ارتقا یافت.
به گزارش کبنا، یونس محمودیان شامگاه سه شنبه در آیین عملیاتی شدن ارتقای شیفت پلی کلینیک تخصصی گچساران افزود: ارائه خدمات درمانی در این واحد درمانی به صورت ۲ شیفت از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب بود که در راستای تکریم و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به ساکنان شهرستان گچساران بصورت شبانه روزی شد.
وی بیان کرد: روزانه در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران یکهزار و ۴۰۰ بیمار بصورت سرپایی ویزیت می شوند.
محمودیان ابراز کرد: در این مرکز هم اکنون ۲۵پزشک شامل عمومی، دندانپزشک، متخصصان اعم از قلب، داخلی، اعصاب و روان، چشم پزشک، اطفال، رادیولوژی خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران با اعتباری بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال با زیر بنای سه هزار و ۸۰۰ متر در بهمن سال گذشته افتتاح شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹۰ درصد داروهای تجویزی پزشکان پلی کلینیک تخصص تامین اجتماعی گچساران در داروخانه این واحد درمانی موجود است گفت: ۳۰۰ قلم دارو در داروخانه پلی کلینیک تخصص تامین اجتماعی گچساران موجود است که تمام آنها ایرانی می باشد.
 


کد مطلب: 458474

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458474/پلی-کلینیک-تخصصی-تامین-اجتماعی-گچساران-شبانه-روزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1