کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست خبری با رئیس شورای شهر دهدشت مطرح شد؛

ماجرای عزل شهردار دهدشت چه بود!؟ داورپناه؛ قصد شهردار شدن را ندارم

24 بهمن 1401 ساعت 2:45

رئیس شورای شهر دهدشت به شرح جزئیات مربوط به استیضاح شهردار این شهرستان پرداخت و تخصص عمرانی و قدرت تصمیم گیری را ملاک انتخاب شهردار بعدی اعلام کرد.


رئیس شورای شهر دهدشت به شرح جزئیات مربوط به استیضاح شهردار این شهرستان پرداخت و تخصص عمرانی و قدرت تصمیم گیری را ملاک انتخاب شهردار بعدی اعلام کرد.
به گزارش کبنا، جلال داورپناه در نشست خبری به بیان جزئیات پیرامون ماجرای عزل شهردار دهدشت پرداخت و گفت: همان ابتدای شروع کار از نکویی زاده خواستار برنامه ای شدیم که به نفع مردم و شهر کار انجام دهد و ایشان برنامه هایی ارائه دادند اما اجرایی نشدند.

 داورپناه با بیان اینکه در زمان تحلیفم سوگندنامه ای قرائت کردم که در این سوگندنامه آمده است که هر جایی به ضرر مردم و شهر باشد برگردیم افزود: اگر من به سوگندم اعتقاد دارم، ده انتخاب دیگر داشته باشم، جایی دیدم فردی که انتخاب کردم ناکارآمد است باید به دنبال عزل آن شهردار باشم.
وی افزود: شهرداری که در آینده انتخاب می‌شود باید بتواند در سه ماه اول، دوسالی که مردم را الاف و وقت خودمان را تلف کردیم را جبران کند.
وی در جواب سوال خبرنگار کبنا که پرسید   اشاره کردن شما به گزینه ای که شهردار باید سیر و تخصص کار عمرانی داشته باشد نشان از این است شما شهردار آینده دهدشت خواهید بود؟ گفت: منظورم از متخصص یا سیر باشد فرد خاصی مد نظر نبوده و آقای نکویی زاده فردی باشخصیت و پاکدشت است و دنبال مال دنیا نیست و تمام توان و تلاش خود را انجام داد اما چون تخصص کار را نداشت جاهایی با مشکل مواجه می‌شد.
خبرنگار کبنا در این خصوص پرسید آیا زمان انتخاب شهردار نمی دانستید او تخصص کافی ندارد؟ بیان کرد: زمان انتخاب نکویی زاده به ایشان گفتم که شما توانایی این کار را دارید؟ با قاطعیتی گفت بله که من خودم روحیه گرفتم.
وی در خصوص سوال اینکه آیا کاندیدای شهرداری هستید؟ گفت: خیر، قصد شهردار شدن را ندارم.
رئیس شورای شهر دهدشت نکویی را انسانی پاکدست خواند و افزود: همه تلاش خود را کرد و آن توقعی که ما و مردیم داریم بیش از توان ایشان است، مردم اکنون کار عمرانی میخواهند.
داورپناه در خصوص سوال دیگر خبرنگار کبنا که پرسید شهردار آینده چه معیار ها و ویژگی هایی باید داشته باشد؟ گفت: شهردار باید حرف اول شهر را بزند، اولین شاخصه او باید متخصص عمرانی باشد، قدرت تصمیم گیری بالایی داشته باشد و خودش بتواند برای شهر تصمیم بگیرد نه که اعضای شورا برای او تصمیم بگیرند و اگر فردی متخصص باشد یقیناً اشتباه نخواهد کرد.


کد مطلب: 458370

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458370/ماجرای-عزل-شهردار-دهدشت-داورپناه-قصد-شدن-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1