کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

دعوت بخشدار مرکزی بویراحمد از مردم برای حضور در راهپمایی 22 بهمن

21 بهمن 1401 ساعت 12:16

بخشدار مرکزی بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی مردم و جوانانی است که با ریختن خون خود درخت تنومند این انقلاب را آبیاری کردند.


بخشدار مرکزی بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی مردم و جوانانی است که با ریختن خون خود درخت تنومند این انقلاب را آبیاری کردند.
علی اکبری‌تبار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی هدیه‌ای الهی است که خداوند متعال آن را به پاس اتحاد و وحدت مردم ایران در دفاع از کشور و پیروی از ولایت فقیه ارزانی داشته است.
وی افزود: بر همه ماها فرض است که برای پیشرفت و آبادانی این میهن اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش و کوششی مضاعف و دوچندانی داشته باشیم.
بخشدار مرکزی بویراحمد که در حاشیه میز خدمت در مصلی شهر یاسوج صحبت می‌کرد، در ادامه گفت: اینجانب از جامعه روستائیان، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و همه عزیزانی که در جهت تعالی و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند، تقاضا دارم که ضمن دعوت اطرافیان، نزدیکان و مردم منطقه و روستای خود برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، خود نیز حضور پررنگی و گسترده‌ای داشته باشند. تا ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام شهدا و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری این حرکت بزرگ را بیش از پیش مظهر وحدت و انسجام ملی و عزم راسخ مردم ایران اسلامی در پایبندی به آرمان‌های انقلاب جلوه بدهند.
 


کد مطلب: 458231

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458231/دعوت-بخشدار-مرکزی-بویراحمد-مردم-حضور-راهپمایی-22-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1