تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۵۸۲۲۷

بیانیه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی پیرامون راهپیمایی 22 بهمن

۱
۱
بیانیه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی پیرامون راهپیمایی 22 بهمن
کبنا ؛جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای حضوردر راهپیمایی 22 بهمن 1401 دعوت کرد.
به گزارش کبنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است.
به نام خدا
این معجزه بزرگ قرن واین پیروزی بی نظیر واین جمهوری اسلامی محتاج به حفظ ونگهداری است. امام خمینی (ره)
۲۲بهمن وپیروزی انقلاب اسلامی بعنوان معجزه قرن زمینه ساز تحولات اساسی در ایران وجهان گردید.انقلاب شکوهمند اسلامی مردم عزیز وسربلند ایران به رهبری امام خمینی(ره) سر آغاز طلوعی زیبا وبرافراشته شدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی مزین به الله اکبر برفراز ایران اسلامی شد.
چهل چهار سال از طلوع خورشید شکوهمند اسلامی ملت فجر آفرین ایران می گذرد.درسال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی شاید کسانی باور نداشتند که این شجره طیبه بعد از چهل چهار سال تبدیل به درختی تنومند شود که شاخ و برگ‌های آن از مرزهای جغرافیای‌ایران اسلامی عبور کرده و در سرتاسر گیتی سایه انداز شود و ملت‌های آزادی خواه جهان را مشتاق دریافت پیام های اسلامی، انسانی واخلاقی خود نماید. در کنار عوامل موفقیت این انقلاب نقش بی‌بدیل و برجسته امامین انقلاب،حضور همیشه در صحنه مردم و اعتماد وتوکل این دو عنصر یعنی رهبری و مردم به یاری خداوند متعال، باید به عنصر مهم دیگری که شاخص مدار بودن این انقلاب الهی و مردمی می‌باشد اشاره کرد.جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران وتجدید بیعت با آرمان‌های الهی و اصیل انقلاب اسلامی بر‌ ادامه مسیر بر اساس اهداف انقلاب ومد نظر قرار دادن بیانیه راهگشای گام دوم انقلاب تاکید می کند.
در پایان آرزوی علو درجات برای‌ شهیدان عرصه شرف واستقلال ایران اسلامی امام شهیدان (ره)، طول عمر بابرکت برای مقام عظمای ولایت را از ایزد منان خواستاریم.
احساسی خواه
خادم جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
جناب احساس ضمن عرض سلام اگر انقلاب را و مملکت را تقدیم داماد و شاه دامادهای و منفعت طلبان ریاکار و مسئولین ضعیف و بی کفایت نمی کردند الان منجر به صدور بخشنامه های اجباری برای حضور کارمندان و دانش آموان نبودند متاسفانه مردم را دل چرکین و دل نگران کردن و باعث رنجش خاطر مردم شدند و هنوز هم با همه مشکلات و فشار بر مردم و گزارش ها صدا و سیما اصرار بر منفعت طلبی د ارند
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1