تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۵۸۱۹۳
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

بازدید بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری پاتاوه

۳
۱
بازدید بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری پاتاوه
کبنا ؛بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری روستای ده شیخ پاتاوه از توابع شهرستان دنا بازدید کرد.
به گزارش کبنا، محمدمهدی صالحی به منظور بررسی مشکلات مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری روستای ده‌شیخ پاتاوه از این مجموعه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این طرح قرار گرفت.
وى افزود: طبق ارزیابی و نظارت میدانی بعمل آمده عمده مشکلات این مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری، عدم اخذ تسهیلات در راستای تبصره 18 قانون بودجه توسط بانک‌های استان و ترک فعل برخی مدیران در خصوص تولید و صادرات بوده که زمینه عدم توسعه طرح و عدم اشتغال زایی را فراهم کرده است.
صالحی ادامه داد: دستورات لازم برای رفع مشکلات موجود داده می‌شود که امید است با همکاری و همت مسئولان استانی مشکلات موجود برطرف شوند.
وی یادآورشد: مجتمع پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری روستای ده‎شیخ پاتاوه در زمینی به مساحت 14هکتار با ظرفیت 270 تن در سال احداث شده است و هم‌اکنون ظرفیت تولید آن 100تن در سال می‌باشد.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رونق و توسعه صنعت آبزی‌پروری استان با همکاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط محقق می‌شود، گفت: برای راه اندازی این مجتمع، عزمی جدی در بین مسئولان متولی باید وجود داشته باشد که طبق ارزیابی‌های به عمل آمده مشکلات در داخل استان با همت مسئولان قابل حل می‌باشد.
صالحى به همراه مدیرکل دیوان محاسبات استان، سربازرسان گروه‌های اقتصادی و زیربنایی، گروه زمین، منابع طبیعی و محیط زیست و مسئولان آب منطقه‌ای با هدف بررسی مشکلات مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری در روستای ده شیخ پاتاوه از این طرح بازدید کردند و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از جناب بازرس تقاضا داریم اگر بیکار شدید هم یک سری به ادارات آموزش و پرورش هم بزنید
محسن کرمی
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب تو این استان نمی‌ذارن کار درست پیش بره متاسفانه...حدود شش هفت ساله درگیر کارای طرح پرورش ماهی هستیم ولی تا میای استعلام ای آخری رو بگیری باید اولین استعلاما رو بروز کنی خاک بر سر مسیولین این استان که بی صاحب ترین آستانه.؟..خدا لعنت کنه کسانی که عمدا سنگ اندازی کردن و نداشتن ما جوونای بیکار و فوق لیسانس حداقل طرح پرورش ماهیمونو فعال کنیم...خاک و نفرین بر مسئولین این استان که نگاه قومی قبیله ای و سلیقه ای باعث شده هیچ رشدی نداشته باشیم....لعنت خدا بر......
گنجی
Romania
بازرس کل خودش به ادارات گیر نده احتیاج به دخالت در کارها نیست
تمام ادارات از دخالت های بازرسی کلافه هستن
این کارها هم برای مصاحبه و مطرح شدن در جامعه است و هیچ نتیجه ای هم ندارد
6ماه دیگه از این طرح گزارش تهیه کنید 100در100وضعیت آن بدتر شده
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1