کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور فرماندار بویراحمد؛

پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در یاسوج افتتاح شد

18 بهمن 1401 ساعت 17:20

پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد.


پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (18 بهمن ماه 1401) پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین کهگیلویه و بویراحمدی در محل مصلی شهر یاسوج افتتاح شد.
در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور 14 غرفه بومی و 3 غرفه غیربومی برگزار شده است، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: این روزها لازم است از همه فجرآفرینان، شهدا و امام شهدا و کسانی که هنوز در سنگر فجرآفرینی تلاش می‌کنند نهایت سپاسگزاری را داشته باشیم.
وی ادامه داد: ضمن خوش‌آمدگویی به غرفه‌دارانی که از خارج از استان به اینجا آمده‌اند، گفت: ما میزبان این عزیزان هستیم و از حضور آنها در کهگیلویه و بویراحمد خرسند هستیم.
مهدوی مطلق ضمن اشاره به ایام دهه فجر گفت: بخش بسیار زیادی از وفاداری ما به نظام و میهن، از طریق فعالت در بخش تولید امکان‌پذیر است.
وی اضافه کرد: چنانچه باور داشته باشیم که هم‌اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن ما بیکاری است، جبهه، سنگر و عرصه جهاد ما نیز حوزه تولید و اشتغال است.
فرماندار بویراحمد تأکید کرد: مقام معظم رهبری نیز در این سال‌ها توجه ویژه‌ای به حوزه کار و اشتغال دشته است؛ خصوصاً سال جاری را که سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری کرده است.
مهدوی مطلق ضمن اظهار خرسندی از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در یاسوج، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را مصداق جهاد دانست.
وی در پایان ضمن تشکر از غرفه‌داران که در عرصه تولید فعال هستند و مدیران این حوزه از قبیل شرکت‌ نمایشگاه‌ها، ادارات کل صمت و استاندارد، فعالیت آنها را مصداق جهاد دانست.
گفتنی است هدف از برگزاری نمایشگاه‌ه تخصصی صنعت ساختمان، در معرض دید قرار دادن دستاوردهای شرکت‌ها و دیدار حضوری مسئولین با تولیدکنندگان و گوش فرادادن به دغدغه‌های آنهاست.






کد مطلب: 458120

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458120/پنجمین-نمایشگاه-تخصصی-صنعت-ساختمان-یاسوج-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1