کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افتتاح 3 ساختمان اورژانس ۱۱۵ یاسوج

18 بهمن 1401 ساعت 16:55

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ساختمان پانسیون پرسنلی اورژانس ۱۱۵ و انبار مرکزی و سوله بحران اورژانس ۱۱۵ استان در یاسوج خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ساختمان پانسیون پرسنلی اورژانس ۱۱۵ و انبار مرکزی و سوله بحران اورژانس ۱۱۵ استان در یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا، محمد غلام نژاد در حاشیه افتتاح انبار مرکزی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 2 ساختمان پایگاه اورژانس 115 شهرستان بویراحمد و پایگاه جاده ای قیام آل طیب لنده نیز افتتاح و راه اندازی شده اند.
وی افزود: پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ مله سبز و پایگاه اورژانس شهری چرام نیز در طی روزهای آینده کلنگ زنی می شود که امید است بتوانیم با ساخت این پایگاه ها گام موثری در خدمت رسانی به مردم برداریم.
غلام نژاد همچنین از بازسازی ۴ دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۴ و تعمیر و راه اندازی دو دستگاه آمبولانس بنز ۳۱۵ خبر داد و اذعان داشت: سوله تعمیرگاه مکانیکی نیز جهت تعمیر و بازسازی دستگاه های آمبولانس در نقلیه دانشگاه راه اندازی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان ضمن گرامی داشت دهه فجر خاطر نشان کرد: افزودن دو دستگاه آمبولانس صفر کیلومتر به ناوگان آمبولانس مراکز بهداشتی و درمانی استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه اورژانس استان است.
افتتاح 3 ساختمان اورژانس ۱۱۵ یاسوج
در ادامه مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت دانشگاه و خدمات ارزنده مجموعه اورژانس 115 استان گفت: تلاش و زحمات بی دریع پرسنل اورژانس در موقعیت های سخت به ویژه در این فصل سال و شرایط سخت جوی برکسی پوشیده نیست و همواره همه مردم در سراسر استان قدردان زحمات این عزیزان هستند.
علیرضا نیکروز افزود: انتقال مادران باردار و بیماران بدحال در مناطق صعب العبور به مراکز درمانی از جمله تلاش هایی که همواره پرسنل خدوم اورژانس در راستای ارائه خدمت به مردم داشته اند.
همچنین رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این آیین خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر 15 میلیارد تومان جهت افتتاح و راه اندازی این پروژه های هزینه شده است.
جهانبخش وحدت نژاد با اشاره به اهمیت و ضرورت ارائه خدمات با کیفیت اورژانسی به مردم، تصریح کرد: با توجه به تحریم های ناجوانمردانه علیه کشو طی 4 سال اخیر هیچ دستگاه آمبولانسی وارد کشور نشده است.
وی ابراز داشت: در همین راستا تلاش نمودیم تا با بهره گیری از ظرفیت شرکت های خصوصی آمبولانس های قدیمی را بازسازی و وارد چرخه خدمت رسانی نماییم.
افتتاح 3 ساختمان اورژانس ۱۱۵ یاسوج


کد مطلب: 458116

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458116/افتتاح-3-ساختمان-اورژانس-۱۱۵-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1