تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۴۵۸۱۱۲
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

نام‌نویسی شرکت برق برای نصب پنل‌های خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱۱
نام‌نویسی شرکت برق برای نصب پنل‌های خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛کهگیلویه و بویراحمدی ها برای تولید برق از طریق سامانه های انرژی خورشیدی نام نویسی و درآمد پایدار کسب کنند.
به گزارش کبنا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق این استان گفت: شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی که تمایل به استفاده از ظرفیت پنل خورشیدی برای درآمدزایی دارند می‌توانند با ثبت نام در سامانه "مهرسان" از جزئیات این طرح آگاهی ایجاد کنند.
محمد مرادی افزود: براساس تفاهم‌نامه بین وزارت نیرو، معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی تدوین شده مشوق هایی برای واگذاری سامانه های انرژی خورشیدی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: طرح خرید برق از نیروگاه های تجدید پذیر به صورت تضمینی و ۲۰ ساله از سوی دولت که در ۲ بخش مزرعه ( زمین هایی با وسعت بالا) و نیروگاه خورشیدی انجام می شود که سرمایه گذاری در این عرصه را به صرفه و در واقع تضمین وادار کرده است.
آن طور که کارشناسان شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید می کنند هزینه نگهداری و تعمیر تجهیزات تولید برق از انرژی خورشید اندک است و بر خلاف باور عموم خطر هیچگونه اشعه ای در نیروگاه های خورشیدی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیروگاه های خورشیدی علاوه بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال، سالانه از انتشار حجم قابل ملاحظه ای از گازهای آلاینده به جو پیشگیری می کنند.
وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان آماده اعطای پروانه بهره برداری و کمک به درآمدزایی و تولید از طریق نیروگاه های خورشیدی است.
مرادی تعداد مشترکان برق در این استان را حدود ۲۹۰ هزار مشترک ذکر کرد و یادآور شد: ۲۱۰ هزار اشتراک برق در این استان را مشترکان خانگی شامل می شوند و همچنین ۷۰ هزار مشترک صنعتی، کشاورزی و سایر بخش ها در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام باید کجا ثبت نام کنیم
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1