کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای شهر؛

شهردار یاسوج با 3 رای موافق ابقا شد / پشت پرده شورای شهر چه می گذرد؟

18 بهمن 1401 ساعت 13:17

پس از پرسش و پاسخ در جلسه شورای شهر یاسوج و ابراز نظرات موافق و مخالف نهایتاً رای گیری انجام شد و مقدم باز هم بر کرسی شهرداری باقی ماند.


پس از پرسش و پاسخ در جلسه شورای شهر یاسوج و ابراز نظرات موافق و مخالف نهایتاً رای گیری انجام شد و مقدم باز هم بر کرسی شهرداری باقی ماند.
به گزارش کبنا، تاکنون مقدم چندین بار استیضاح شده و با وجود مخالفان، هر بار ابقا شده، مشخص نیست چه چیزی در پشت پرده وجود دارد که استیضاح شهردار به عزل او منجر نمی شود.
چندمین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج با موضوع ادامه طرح سوال و رای گیری برای استیضاح یا ابقا شهردار این شهر برگزار شد.
به گزارش کبنا، امروز نشست نهایی شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور تمامی اعضا با محوریت رای گیری برای استیضاح و برکناری یا ابقا شهردار یاسوج برگزار شد.
در این نشست پس از سخنرانی فردی بعنوان موافق استیضاح شهردار (هدایت امیری) و یک نفر بعنوان مخالف استیضاح (کیوان آشنا) در رابطه با استیضاح یا ابقا شهردار رای گیری شد.
در ادامه این نشست، قانع شدن یا قانع نشدن اعضای شورا از پاسخ های شهردار یاسوج مورد بحث و بررسی قرار گرفت که چهار نفر شامل هدایت امیری، سید هدایت اکبری، عطاالله دانشی و بهنام عباس نژاد از پاسخ های شهردار قانع نشدند و کیوان آشنا، فرشید احمدی کیش و بهنام جاودانه از پاسخ های شهردار قانع شدند.

در  آخر در خصوص استیضاح یا ابقا شهردار یاسوج رای گیری شد.
پس از رای گیری اعضای شورای شهر برای استیضاح یا ابقا «نستهن مقدم»، شهردار فعلی یاسوج، وی با ۳ رای موافق  شامل ایمان جاودانه، کیوان آشنا و فرشید احمدی کیش و ۴ رای مخالف شامل هدایت امیری، سید هدایت اکبری، بهنام عباس نژاد و عطاالله دانشی ابقا شد. طبق قانون برای استیضاح شهردار یاسوج باید دو سوم اعضا یعنی پنج نفر از هفت نفر عضو شورای شهر به استیضاح رای بدهند.
گفتنی است، انتقادات ریز و درشتی طی سالها به مقدم وارد شده و شورای شهر باید پاسخ دهند که نارضایتی های مردم را چطور نمی بینند و با خنده از آن عبور می کنند؟ مشکلات ترافیک شهری، مبلمان شهری، پروژه های عمرانی بی سرانجام، بی برنامگی، عملکرد ضعیف مدیریت شهری در بارش برف اخیر، عملکرد غیرقابل قبول در پرداخت حقوق کارگران، بی برنامگی شهرداری در سیل ها، نداشتن هیچ طرح و برنامه ای در سفر گذشته ریاست جمهوری و ... چگونه قابل توجیه است و مقدم طی این سالها چه عملکردی از خود نشان داده است که شورای شهر به او پاسخ مثبت داده و قانع شده است؟


 


کد مطلب: 458108

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458108/شهردار-یاسوج-3-رای-موافق-ابقا-پشت-پرده-شورای-شهر-می-گذرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1