کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

حکم قطعی 4 مدیر کهگیلویه و بویراحمد صادر شد / شلاق، حبس و جریمه میلیاردی

18 بهمن 1401 ساعت 12:01

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم قطعی و محکومیت 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد.


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم قطعی و محکومیت 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بازرسی کل کشور، محمد مهدی صالحی گفت: 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان که در زمان تصدی مسئولیت، بدون توجه به قوانین و مقررات مربوط، به اتهام تصرف غیر قانونی در اموال و وجوه سازمان تامین اجتماعی، افزایش غیر واقعی و صوری در حجم کار و برآورد اضافه در متراژهای واقعی فضاهای تحت مدیریت خود، جابجایی اعتبارات هزینه ای بدون مجوز قانونی، استخدام، بکارگیری و افزایش غیر ضروری نیروهای شرکتی، در سال های 96 تا پایان 98 مبادرت کرده بودند، محکوم شدند.
وی اظهار کرد: پرونده این اشخاص در بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی و کارشناسی دقیق به محاکم قضایی ارسال و منتهی به صدور رای قطعی شد که 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف به پرداخت جزای نقدی بدل از شلاق و حبس محکوم شدند و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای قوانین موضوعه و مکلف به مطالبه خسارت وارده از طریق قانونی جمعا به ارزش 77 میلیارد ریال شده است.
صالحی با تاکید بر اینکه بازرسی کل استان در راستای برخورد با ترک فعل مدیران از وظایف قانونی خود، با شدت و قوت قانون را اجرا خواهد کرد، یادآورشد: قانون فصل الخطاب سازمان بازرسی است و  ترک فعل وظایف قانونی مدیران، پس از اتمام دوره خدمت قابلیت پیگیری دارد.


کد مطلب: 458103

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458103/حکم-قطعی-4-مدیر-کهگیلویه-بویراحمد-صادر-شلاق-حبس-جریمه-میلیاردی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1