تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۵۸۰۷۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۴۵ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از طریق سامانه 111 درخواست خود را به گوش مسوولان رساندند

۱۷
۱
۴۵ هزار کهگیلویه و بویراحمدی درخواست خود را به گوش مسوولان رساندند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در برنامه گفتگوی تلفنی از طریق شبکه سامد (۱۱۱) با جمعی از مردم استان، گفت: رسیدگی به درخواست های مردمی باید بی واسطه، بدون تعلل و در سریع ترین زمان انجام شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده با اشاره به وظیفه دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به مردم، گفت: خدمت و کار جهادی مسئولین با حضور میدانی و ارتباط مردم عملی می شود.
استاندار عمل به قانون را سر لوحه کار مدیران دانست و گفت: بخش زیادی از مشکلات در اتخاذ به موقع تصمیمات با حضور در بین مردم و با اختیارات مدیریتی برطرف می شود.
وی خدمت به مردم را تکلیف و وظیفه مهم کارکنان دستگاه های اجرایی در هر سطح و مقامی دانست و گفت: مدیران و کارکنان دولت باید شنوای حرف مردم و ارباب رجوع باشند و باید زمان درخواست های مردم و پاسخگویی تا حد ممکن کاهش یابد.
احمدزاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ هزار نفر از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ خواسته‌ها و مشکلات خود را با مدیران کل دستگاه‌ها که روزانه در سامانه سامد حضور پیدا می‌کردند و همچنین خود من در میان گذاشته‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد را بالای دو هزار ساعت عنوان کرد.
به گفته استاندار؛ تعداد ملاقات‌هایی که مدیران دستگاه‌ها به صورت حضوری داشتند سه هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.
وی عنوان کرد: آمار ارائه شده به غیر از برنامه حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره با مردم است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: در سفر به مناطق مختلف و روستاهای استان به صورت حضوری پاسخ‌گوی مردم هستیم که اگر آمار ملاقات در روستاها اضافه شد بیشتر خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بوبراحمد با اشاره به برگزاری میزخدمت در مصلاهای نماز جمعه گفت: مدیران در میزخدمت مصلاها هم پاسخ‌گوی مردم هستند که ۳۳ هزار و ۵۶۰ مورد درخواست‌های مردم در میز خدمت مصلاها در سراسر استان بوده که مورد رسیدگی قرار گرفت.
احمدزاده با بیان اینکه در دهه مبارک فجر هم مدیران پاسخ‌گوی درخواست‌های مردم هستند، گفت: مردم درخواست‌هایی در زمینه‌های مختلف اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری داشتند.
وی عنوان کرد: برخی از مردم درخواست‌هایی از سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی داشتند و چون مدیران کل این دستگاه‌ها حضور داشتند اجازه دادیم مردم مستقیما با آنها صحبت کنند.

استاندار بیان کرد: مدیرانی هم که در سامانه سامد حضور نداشتند از فرد متقاضی درخواست کردیم پشت خط بماند و با ایجاد ارتباط با مدیر مربوطه موضوع را مطرح و خواستار پیگیری آن شدیم.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمام منازل مردم زلزله‌زده سی سخت که متراژ مصوب داشتند احداث و در اختیار آنها قرار گرفت.
احمدزاده افزود: واحدهایی هستند که زیربنای مازاد دارند و باید با هزینه شخصی احداث شوند، چون در این زمینه تماس‌هایی از مردم داشتیم که خواستار کمک و مساعدت مالی بودند مقرر کردیم بنیاد مسکن این موضوع را از نزدیک بررسی کند.
وی تاکید کرد: برخی از درخواست‌های مردم فورا مورد رسیدگی قرار می‌گیرند اما برخی دیگر نیازمند پیگیری است و تکلیف و نتیجه آن در جلسات مربوطه تعیین می شود.
احمدزاده با اشاره به گلایه مردم از بانک‌ها گفت: برخی از بانک‌ها برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مردم خصوصا افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همکاری خوبی ندارد.
وی بیان کرد: حتی زمان مشخص کردیم و از بانک‌ها درخواست شد مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار داده و همکاری کنند.
احمدزاده عنوان کرد: بانک هایی که همکاری خوبی ندارند با مدیران عامل این بانک‌ها موضوع را مطرح خواهیم کرد و آنها باید با توجه به اینکه سیاست‌های دولت در این زمینه اجرا نشده پاسخ‌گو باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تاثیرگذاری ارتباط مردم با سامانه سامد گفت: روزانه تعدای از مدیران در این سامانه حضور دارند و مردم از طریق ارتباط مستقیم با آنها مشکلات و دغدغه‌های خود را به اطلاع آنها می‌رسانند.

برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج سامانه سامد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خواست مردم اینه که افرادی که میخواد استخدام کنه از روی عدالت باشه و افراد شایسته و توانمند رو در اولویت قرار بده و از فامیل بازی و خواسته های نمایندگان حذر کنن
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
بازم آمار دروغ اصلا نمیشه اسم ما مردم عادی رو نیارید که توهین بیشتر از این نشه! اگه خیلی خیلی خوش شانس باشی دو تا مدیر معمولی رو بدون حل شدن مشکل میشه دید
Iran, Islamic Republic of
انشالله که این کار های جهادی همچنان ادامه پیدا کند
و فقط مختص زمان مربوط به سفر دوم رئیس جمهور به استان نباشه.......
Iran, Islamic Republic of
مردم از دست شهرداری یاسوج ناراحتن که نمی تونند پروانه بگیرند قیمت پروانه ها را ۱۰ برابر کردنند لطفا بررسی کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
کدام مسول. مسولی. همچون استاندار. ک ب روستاهای. محروم استان سفر میکنه وب مردم. قول می‌دهد. و. بعد فراموشی میگرد. و گاه. محافظان آنانها از مردم می‌خواند. ک خواسته را ب آنها بگن. و یا مدیری را همچون. دارایی را حمایت کردن ک هیچ. پیشینه خاص اقتصادی ندارد. حتی کلام. درست را بلد نیست
پاشا
Iran, Islamic Republic of
نگین کهگیلویه بویراحمدی بهتره بگین صدای یاسوجی ها!! حق مارو خوردن همیشه!!
منتقد
Iran, Islamic Republic of
با گفتن نام شایسته سالاری در چینش مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد /جهت فرار رو به جلو و توجیه کار خود ، فقط نام طایفه ایشان درخشید و خیلی از طوایف سردسیر و گرمسیر ، نام آنها در چینش های مدیریتی استان و شهرستانها محو شد و عزت و اعتبار چندین ساله خیلی از طوایف به علت قوم گرایی و طایفه گرایی و عدم توجه و با به کار بردن واژه تشریفاتی شایسته سالاری زیر سوال رفت و ایشان به این مهم خوب توجه کنند در روز انتخابات سبد آرا مشخص خواهد کرد که سهم آقای رئیسی در طایفه جنابعالی چقدر بوده است.
Iran, Islamic Republic of
من هیچ عملی از شما ندیدم فقط شعار میدید خدایی چطور روتون میشه حرف بزنید ترافیک را نگاه کن فقیرها رو نگاه کن وضعیت جاده ها را نگاه کن فقط چندتایی مدیر کل و دکتر و آهن فروش تو یاسوج شهر رو قبضه کردند
چ
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار هرچه گویی هستیم آیا انچه تومینمایی هستی.استخدامهای فامیلی در ادارات وتوسط نمایندگان استان را چرا نظارت نمیکنی فقط رابطه وتبعیض وبیعدالتی
Romania
اقای /خدا وکیلی تا حالا به اخرتت فکر کردی که اگه دستت از این دنیا کوتاه شد جواب مردم بدبخت بی پناه باشت باوی رو ‌کی باید بدی بنده خدا هرچه پست تو باشت دادید به عنایی ها دادید و رئیس ادرات گچساران هم حسینها هستند فقط برا رد گم کنی چند تا عدل بدل گذاشتی بترس از اه مردم باوی که زمین گیرت میکنه انشاالله به روزی که شما برکنار شوید ما باویها نشستیم
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
فکری باحال محیط زیست استان کنید بی صاحب و یکه تازی مدیران دولت قبل و جناح بندی
فلاح
Iran, Islamic Republic of
یه نفر داشتیم که میگفت اگه برای حرف خشک وخالی زدن باشه خودم به اندازه عتلم گپ بلدم ودیگری باخدا نجوامیکرد خدایا اگه بنده داری وبنده نوازی اینجوری باشه خودم هیجده هزار عالم نگه ایکنم شده اوضاع اسنان واستامدار ومدیران ناکارآمد
فلاحی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار فکری به حال روستای خهکی چیتاب کنید که هم خودت وهم فرماندار قول دادید مشکلات جاده وآب شرب آنرا حل کنید وماهمچنان چشم براه هرچند دونم ترتروک من قوللتونیست
باشت
Romania
اره کل مشکلات حل شد همه چی گل وبلبل
Romania
نادر منتظریان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سامانه 111 الکی هر چه تماس میگیریم جواب نمیدن وقتی هم میری تو صف پاسخگو یک ساعت وقتتو میگیرن تا نوبتت بشه وقتی هم نوبتت شد میگه با عرض پوزش نوبت ها پر میباشد اخه چرا اینکارو با مردم میکنید خدا لعنتتون کنه که مردمو مسخره میکنید یه سامانه اینترنتی هم گذاشتین که اصلا ورود وثبت وپیگیری نداره......
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
1