کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال؛

۳پروژه بزرگ گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود

16 بهمن 1401 ساعت 0:13

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سه پروژه بزرگ گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰میلیارد ریال در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سه پروژه بزرگ گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰میلیارد ریال در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز شنبه ۱۵بهمن ماه ۱۴۰۱اظهار کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای حدود به ۱۵۵نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و حمایت ویژه دولت در مرکز استان افتتاح می‌شود، بیان کرد: پروژه گردشگری پارک آبی یاسوج با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۳۰مهم‌ترین این پروژه‌ها است که در روز ۱۷بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.
طالبی پور افزود: مراسم افتتاحیه پارک آبی یاسوج در روز دوشنبه همزمان با ۹پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری وزارت متبوع بصورت ویدیوکنفرانس با حضور مقام عالی وزارت خانه افتتاح می‌شود.
او تصریح کرد: این پروژه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ میزبان گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح مجموعه پذیرایی و گردشگری اکو در آبشار یاسوج را یکی دیگر از پروژه‌های قابل افتتاح این اداره‌کل در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه گذاری۲۰۰میلیارد ریال با اشتغال ۱۵نفر است.
طالبی‌پور افتتاح مجتمع گردشگری حوض دال زاگرس در روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد را سومین پروژه قابل افتتاح این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری ۱۰۰میلیارد ریال با اشتغال زایی ۱۰ نفر است.
او افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد.


کد مطلب: 458006

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458006/۳پروژه-بزرگ-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد-افتتاح-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1